سمنان/

سازمان سینمایی دفاع مقدس در کشور ایجاد می شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور از راه اندازی سازمان سینمایی دفاع مقدس تا هفته دفاع مقدس در شهریور امسال خبر داد.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ،سردار سرتیپ ˈبهمن کارگرˈ در سمنان گفت: سازمان سینمایی دفاع مقدس در ساخت فیلم و سریالهای مربوط به دوران شکوهمند دفاع مقدس فعالیت می کند.

وی به راه اندازی خبرگزاری دفاع مقدس در کشور اشاره و تصریح کرد: در آئین بزرگداشت سوم خرداد امسال علاوه بر این، از نخستین چاپ سه عنوان و بازچاپ 32 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد.

وی با بیان اینکه در تالیف و تولید کتابهای مربوط به خاطرات و ارزشهای دوران دفاع مقدس در کشور ضعف وجود دارد، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید و همچنین عرضه این کتابها مورد توجه جدی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در کشور است.

وی از تکمیل سه پارک موزه ملی در استانهای همدان، سمنان و مازندران خبر داد و اظهار داشت: پارک موزه استان همدان فعال است و پارک موزه های استانهای سمنان و مازندران در حال تکمیل هستند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور با بیان اینکه بر اساس برنامه افق چشم انداز 1404 تمام استانهای کشور باید دارای پارک موزه دفاع مقدس باشند، اضافه کرد: ساخت پارک موزه های دفاع مقدس در استانهای کشور از 20 تا 90 درصد پیشرفت دارد/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.