باهنر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

درخواست از آيت‌الله هاشمي براي همکاري در جهت تشکيل حزب فراگير

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه من به تنهایی نمی‌توانم حزب تشکیل دهم، گفت: اگر طیف اصولگرایی در اين شرايط بتواند دو حزب فراگیر را تشکیل دهد، امری بسيار مثبت است.

"محمدرضا باهنر" دبير کل جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تشکیل حزب فراگیر اصولگرا با محوریت وی و لیدری "حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری" اظهار داشت: اگر قرار است که حزب فراگیر تشکیل شود، همه جريانات و افراد باید همکاری‌‌هاي لازم را در اين خصوص داشته باشند.

وی با بیان اینکه من به تنهایی نمی‌توانم حزب تشکیل دهم، تصریح کرد: در صورت تشکیل احزاب فراگیر توسط شخصیت‌های سیاسی به سرنوشت دیگر احزاب دچار می‌شویم و البته به دليل اختلاف‌نظرهای چند سال اخیر ميان جريانات مختلف اصولگرايي، بعید می‌دانم که تمام اين جریانات با یکدیگر برای تشکیل یک حزب فراگیر و ضابطه‌مند به نتیجه‌ای واحد برسند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با تاکيد بر اينکه اگر طیف اصولگرایی در اين شرايط بتواند دو حزب فراگیر را هم تشکیل دهد، امری مثبت است، تصريح کرد: گفتن اين مسئله که حزبی با محوریت باهنر به زودي تاسیس مي‌شود، صحت ندارد و متاسفانه اين مسائل، توهم و تصور برخي از افراد است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بيش از اينكه به فكر تشكيل حزب فراگير اصولگرا باشم، علاقه‌مندم که هر 3 جريان اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدال‌گرايان حزب تشکيل دهند، گفت: به ساير دوستان اصلاح‌طلب خود، توصيه‌اي مبني بر تاسيس حزب فراگير كردم و به دنبال همكاري‌هاي لازم براي تاسيس احزاب با ساير دوستان هستم.

وي به ليدري حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری در صورت تشكيل حزب فراگير اصولگرا اشاره و تصريح كرد: تاكنون چنين مسئله‌اي را به اين شكل مطرح نكرديم، اما كمك‌هاي لازم را از "حجت‌الاسلام والمسلمين ناطق‌نوري"، "لاريجاني" و "حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني" براي رسيدن به اهداف مورد نظر خود در احزاب خواستار شدم.

باهنر خاطرنشان کرد: در صورت ديدار با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني، قطعا چنين درخواستي را از وي به منظور همكاري و ارائه كمك‌هاي لازم از وي خواهم داشت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: باهنر ، حزب ، فراگیر ، اصولگرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار