قبیله‌گرایی اپوزیسیون در فضای مجازی تلفات می‌گیرد

یکی از نویسندگان وب‌سایت ضد انقلابی خودنویس که از انتشار هیچ مطلبی علیه مقدسات دینی فروگذار نمی‌کند طی مطلبی از قبیله‌گرایی اپوزیسیون در فضای مجازی و اینترنت سخن گفته است که از بین ضد انقلاب قربانی می‌گیرد.

باندبازی و قبیله‌گرایی رویه‌ای مرسوم در بین گروه‌های ضد انقلاب و طیف‌های مختلف اپوزیسیون می‌باشد که در مواردی نیز به تصفیه‌های درون سازمانی نیز منجر شده است. اخیراً این فرقه‌گرایی در بین ضد انقلاب به فضای مجازی و اینترنت نیز کشیده شده است و در حالی که در فضای مجازی حضور افراد به صورت فردی است ولی به مراتب بدتر از فضای حقیقی از بین ضد انقلاب قربانی می‌گیرد.

یکی از نویسندگان وب‌سایت خودنویس که از انتشار هیچ مطلبی علیه مقدسات دینی فروگذار نمی‌کند و توسط کاریکاتوریست ضد انقلاب هدایت می‌شود مطلبی منتشر کرده و طی آن به گروه‌هایی از اپوزیسیون که در سایت‌های لینک‌گذار لینک خود را بالا می‌کشند و تلاش می‌کنند تا گروه‌های رقیب خود را زیر پا له نمایند انتقاد کرده است.

نویسنده این مطلب به تصفیه‌های سازمانی که پیش از انقلاب توسط گروهک تروریستی منافقین اشاره می‌کند و اینچنین علیه ضد انقلاب می‌نویسد: «اما باندبازی در سطح اینترنت فارسی هم که متأسفانه از فرهنگ منحط سیاسی به ارث رسیده همچنان قربانی می‌گیرد و جالب اینجاست که در این عرصه که ظاهراً عرصه‌ی فردی و اندیویدوئالیستی است این باندبازی و لشکرکشی‌های رفیقانه و زیر‌آب زدن‌های خصمانه بدتر از سازمان‌های سیاسی که به کار کلکتیو معتقدند جریان دارد. بدترین نمونه این باندبازی‌ها را در برخی سایت‌های لینک‌گذار می‌بینیم که باعث شده گروه‌هایی لینک‌های خود را بالا بکشند و بسیاری از لینک‌های مخالفین و گذارندگان آن‌ها را به طور کلی حذف کنند.»

پس از نفوذ سردار مدحی در عمق پروژه دولت در تبعید موجی از اختلاف بین ضد انقلاب را فرا گرفت. عکس تزئینی

در ادامه مطلب این عنصر ضد انقلاب از سرایت کردن رویکردهای رادیکال و وحشیانه اپوزیسیون به قشر به اصطلاح روشنفکر و قلم به دست آنان اشاره می‌کند که در صورت اصلاح نکردن این رفتارشان آینده‌ روشنی برای اپوزیسیون متصور نخواهد بود. وی در این‌باره اینچنین می‎‌نویسد: «این برخوردها و باندبازی‌های کثیف اگر در سازمان‌های سیاسی، نسل اندر نسل ادامه یافته و به شکل سنت در آمده، از آقایانی که اهل قلم هستند و برای شخصیت فردی‌شان اهمیت قائلند بعید است و امیدواریم متوجه زشتی این نوع نگاه حتی اگر بازتاب بیرونی پیدا نکند بشوند و روش‌شان را نسبت به مخالفان فکری تعدیل کنند.»

لازم به ذکر است که اگرچه سازمان‌های جاسوسی تلاش می‌کنند تا طیف‌های مختلف اپوزیسیون را دور یک میز بنشانند اما تا کنون نتوانسته‌اند اتحادی ولو در ظاهر بین آنان برقرار نمایند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار