فارس/

پرايد همچنان بي کيفيت ترين خودرو ايران

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت : از میان خودروهای مونتاژ شده و 206 و تندر90 بهترین های تولید خودرو ایران هستند .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس،  

نظام الدین برزگری افزود: 55 استاندارد خودرویی در کشور وجود دارد که از این میان 51 استاندارد در بحث ایمنی و عملکرد خودرو و 4 استاندارد نیز در خصوص آلایندگی مطرح شده است .

وی بیان کرد : در سال 89 اسامی خودروهای بدون کیفیت را اعلام کردیم که البته برخی از این نواقص و مشکلات برطرف شد اما آخرین مهلتی که به گروه خودروسازی دادیم اول تیرماه امسال بود که این خودروها به حداقل استاندارد لازم برسند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به حداقل استاندارد در خودروهای تولید داخل افزود: داشتن دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو اولین اولویت برای استاندارد ایمنی خودروهای تولید داخل بود .

برزگری ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده در زمان حاضر 80 درصد خودروهای تولید داخل دارای 2 کیسه هوا هستند و قرار بر این شده که 20 درصد باقیمانده نیز تا پایان شهریور استاندارد اولیه را داشته باشند .

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه استاندارد کارخانه ای در سراسر کارخانه های خودروسازی دنیا رعایت می شود گفت: امروز کارخانه های بزرگ خودروسازی دنیا استاندارد کارخانه ای را رعایت می کنند زیرا این نوع از استاندارد مهمتر از استانداردهای ملی است ./س

برچسب ها: پراید ، خودرو ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.