مازندران /رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی؛

تاکید بر تشکیل شورای ملی برنج

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران با اشاره به استراتژیک بودن محصول اساسی برنج در سبد خانوارهای ایرانی، از مسئولان خواست تا شورای ملی برنج در کشور تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،هادی زاده معلم در نخستین جلسه مشترک نمایندگان مجلس با تشکل های استان در تالار پذیرایی شهاب ساری با اشاره به اینکه شورای ملی خرما، سیب زمینی و زیتون در دولت داریم، خواستار تشکیل ملی برنج در کشور شد.

وی با بیان اینکه حمایت از فعالان این عرصه امری ضروری است گفت: نگاه به بخش تولید باید در اولویت برنامه های دولتمردان و نمایندگان مجلس قرار گیرد.

معلم با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تولیدی به واسطه معوقات بانکی دچار مشکل هستند، افزود: با تصویب قانون در مجلس شورای اسلامی مشکلات واحدها را رفع خواهیم کرد.

رئیس اتاق تعاون مازندران نیز در این نشست گفت: دو سوم جمعیت کشور تحت پوشش شرکت های تعاونی قرار دارند

ربیعی با بیان اینکه پنج هزار واحد شرکت تعاونی در مازندران فعالیت دارند، گفت: اتاق تعاون بزرگترین تشکل تعاونی در کشور بوده که90 درصد جمعیت استان عضو این تشکل ها هستند.

در نشست مشترک نمایندگان مجلس با تشکل های استان تعدادی از نمایندگان حوزه های انتخابیه شهرستانهای ساری، قائم شهر، بابل، تنکابن حضور داشتند.

مازندران دارای 12 نماینده در مجلس شورای اسلامی است./س

برچسب ها: شورا ، ملی ، برنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.