آغاز تصويربرداري مسابقه "چهار‌، سه‌، دو،‌ يك"در شبكه چهار

تهيه‌كننده مسابقه‌ سينمايي «چهار‌، سه،‌ دو، يك» از شروع ضبط سري سوم اين مسابقه تلويزيوني از روز سه شنبه 25 تير خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ؛حسين مروي تهيه كننده اين مسابقه  گفت: در سري سوم مسابقه تلويزيوني چهار سه دو يك شركت كنندگان در گروه هاي چهار نفره با يكديگر به رقابت مي پردازند. 
وي افزود: ضبط سري جديد اين مسابقه در63 قسمت 60 دقيقه اي آغاز و تا نيمه‌هاي ماه رمضان ادامه دارد و براي عيد فطر آماده پخش مي‌شود. 
مروي  درباره‌ تغييرات اعمال شده در سري جديد مسابقه «چهار،سه، دو، يك» خاطرنشان كرد:  در سري جديد اين مسابقه علاوه بر اينكه همه‌ي شركت‌كننده‌ها در همه‌ي آيتم‌ها مورد سنجش قرار مي‌گيرند، رويكرد برنامه تخصصي‌تر شده و متمركز بر موضوع بازيگري است. 
وي درباره نحوه داوري در اين مسابقه گفت: همچون سري گذشته  يك گروه سه نفره داوري شامل كارگردان، منتقد و بازيگر رقابت شركت كنندگان را مورد قضاوت قرار مي دهند. و اين مسابقه با اجراي جواد مولانيا و داوري ابوالفضل جليلي‌، ميكائيل شهرستاني‌، شهرام خرازي‌ها و شهرام جعفري‌نژاد به روي آنتن مي‌رود.
 مروي ادامه داد: در سري جديد مسابقه هر گروه در سه برنامه‌ي متوالي مسابقه مي‌دهند و در پايان سه برنامه مشخص مي‌شود كه كدام گروه داراي امتياز بيشتر است و به مرحله‌ي بعد راه مي‌يابد. 
وي افزود : مسابقه بخش غير حضوري هم دارد كه افرادي كه از شهرستان ها تمايل به شركت در مسابقه دارند و امكان حضور در آزمون حضوري برايشان فراهم نيست مي توانند در زمينه بازيگري، نمايش نامه خواني و اجرا با ارائه يك فيلم 2 دقيقه اي از توانايي هاي خود در قالب DVD  به گروه فيلم و نمايش شبكه چهار سيما در اين مسابقه شركت كنند.و در هر برنامه يكي از آثار به نمايش در مي ايد و در هيات داوران بررسي و امتياز آن به شركت كنندگان داده مي شود. 
مروي در پايان درباره دكور اين مسابقه تلويزيوني گفت: دكور برنامه بر مبناي قاب يا فريم توسط ميلكا سهرابي زاده انجام گرفته است و متناسب با موضوع برنامه طراحي شده است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.