بروجردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پرونده حادثه 22 بهمن قم از كميسيون امنيت ملي به هيئت‌رئيسه رفت

رئيس كميسيون امنيت ملي وسياسته خارجي مجلس از تصويب گزارش «حادثه22 بهمن قم» در اين كميسيون و ارسال آن به هيئت‌رئيسه مجلس خبر داد.

علاءالدين بروجردي نماينده بروجرد در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرين جزئيات پرونده «حادثه 22 بهمن قم» گفت: عصر روز گذشته (يکشنبه 23 تير ماه) در يک جلسه سه ساعته در کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس به صورت مفصل در خصوص اين پرونده صحبت کرديم.

وي افزود: در اين جلسه از تيم تهيه‌کننده اين گزارش که آقايان منصور حقيقت‌پور، سيدحسين نقوي‌حسيني، جواد جهانگيرزاده و مهدي دواتگري بودند قدرداني شد، چرا که براي تهيه اين گزارش تحقيقات زيادي انجام داده و با مقامات مختلفي در قم و تهران ملاقات کرده بودند.

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصريح کرد: نهايتا بعد از سه ساعت بحث و بررسي گزارش حادثه 22 بهمن قم به تصويب اعضاي اين کميسيون رسيد و طبق روال قانوني نتيجه کار طي نامه‌اي به رياست مجلس منعکس شد.

نماينده بروجرد در ادامه تصريح کرد: در کميسيون پيشنهاد شد که نتيجه گزارش به خدمت مقام معظم رهبري نيز ارسال شود و قاعدتا اين کار از طريق رئيس مجلس انجام خواهد شد.

بروجري اظهار داشت: از نظر ما پيگيري پرونده مذکور با روش کاملا علمي و قانوني انجام شد و کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي وظيفه خود را انجام داد و مراحل بعدي را هيئت‌رئيسه مجلس پيگيري خواهد کرد.

وي افزود: اگر در اين زمينه مسئله‌اي باشد از طريق هيئت‌رئيسه مجلس به کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس منعکس خواهد شد.

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به محتواي اين گزارش تصريح کرد: اطلاع رساني در اين زمينه از طريق هيئت‌رئيسه مجلس تصميم گيري خواهد شد.

انتهاي‌پيام/
برچسب ها: پرونده ، حادثه ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار