اعلام وضعیت هشدار در لس آنجلس

پلیس لس‌آنجلس در پی آتش زده شدن پرچم آمریکا، حمله به خودروهای پلیس و غارت مغازه‌ها در این شهر اعلام وضعیت هشدار تاکتیکی کرد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از تسنیم، در حالیکه اعتراض سراسری به تبرئه قاتل نوجوان 17 ساله و سیاه‌پوست آمریکایی وارد سومین روز خود شده است شهر لس‌آنجلس شاهد شدیدترین اعتراضات مردمی نسبت به عملکرد سیستم قضایی آمریکا بود.

پلیس لس‌آنجلس اعلام کرد که هر گونه تجمع در اعتراض به پرونده زیمرمن غیرقانونی است و اگر معترضین پراکنده نشوند آنها را دستگیر خواهند کرد.

در حالیکه اعتراضات وارد مرحله خشونت‌آمیزی شده‌اند دستکم در یکی از بلوارهای شهر معترضین آتش برافروختند. چندین خودروی زرهی پلیس آسیب دیده و چندین سطل زباله نیز به آتش کشیده شدند.

بنا بر گزارش‌ها بالگردهای اف‌بی‌آی به لس‌آنجلس اعزام شده‌اند.

پلیس این شهر برای متفرق کردن معترضین از گلوله‌های پلاستیکی استفاده کرده است.

پس از اینکه پرچم آمریکا توسط معترضین به آتش کشیده شده و برخی مغازه‌های شهر شامل فروشگاه زنجیره‌ای وال‌مارت غارت شدند پلیس در لس‌آنجلس اعلام وضعیت هشدار تاکتیکی کرد.

پس از اینکه دادگاهی حکم تبرئه جرج زیمرمن را داد معترضین در سراسر آمریکا با آتش زدن پرچم این کشور، حمله به خودروهای پلیس و شکستن پنجره‌های مغازه‌ها به این امر واکنش نشان دادند. زیمرمن، نگهبان داوطلب محله، تراوین مارتین 17 ساله را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.
برچسب ها: لس آنجلس ، هشدار ، قاتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار