نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

در صورت قانع نشدن مجلس ادغام دانشگاه عباسپور و شهید بهشتی منتفی است

دولت دهم تا آخرین روزهای کار خود از فعالیت‌های افراطی وشتاب‌زده دست برنمی داردو حوزه اموزشی کشور را در گیر حواشی غیر کارشناسی میکند.

جبار کوچکی‌نژاد نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس،  در گفت ‌وگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در وهله نخست توصیه به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این است که بیش از این، انجام اقدامات عجولانه وغیرکارشناسی را در کارنامه خود ثبت نکند. 

 وی تصریح کرد: دولت دهم با آرامش و خویشتنداری اجازه دهد مشکلات احتمالی در این مورد و ضرورت ادغام این دو دانشگاه را دولت یازدهم که زمان بیشتری در اختیار دارد رسیدگی کند. 

وی با بیان اینکه در صورت ورود مجلس، کمیسیون اصل نود به تفحص از اقدام وزارت علوم در ادغام دانشگاه شهید عباسپور در دانشگاه شهید بهشتی می‌پردازد، افزود:  البته قبل از آن نمایندگان مجلس می‌توانند با تدوین طرحی به مسئله ادغام دانشگاه عباسپور در دانشگاه شهید بهشتی ورود پیدا ‌کند. 

 وی با بیان اینکه کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس به موضوع ادغام دانشگاه شهید عباسپور و شهید بهشتی ورود پیدا می‌کند، گفت: به طور قطع بحث این ادغام در کمیسیون مطرح و اگر اعضا کمیسیون آن را تخلف تشخیص دهند، وزیر علوم و تحقیقات و فناوری برای پاسخ‌گویی به کمیسیون فراخوانده می‌شود. 

 وی یاد آور شد: در صورت قانع نشدن اعضاء از پاسخ‌وزیر دستور توقف این ادغام داده می‌شود و اگر توجهی به آن نشود این مقوله طی یک فوریت به صحن علنی مجلس می‌رود. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
دانشگاه ما در بخش صنعت از خیلی دانشگاه های با ادعا قویتره.
اون آقا هم خالی میبنده عمرا بره اصفهان
Germany
اکبر باقری
۰۳:۱۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
انقدر جوش نزنید این فقط یک تغییر نام است صرفا یا سال دیگه یا دو سال دیگه تموم میشه مگه دانشگاه ایران و تهران بعد از دو سال ادغام دوباره تفکیک نشدن اینم مثل همون . بالا بره پایین بیاد عباس پور است و جزو 20 دانشگاه اول ایران هم نیست من که با رتبه 1800 می خوام برم اصفهان (تهرانیم) دوستان اعتبار دانشگاه یادتون باشه . از ما گفتن بود
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۲:۳۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
ما که رتبمون متوسط بوده، عباسپور قبول می شدیم بهشتی،
می ترسم بگن عباسپوری وجود نداره بهشتی هم که نیاوردین، بعید نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۲
مشکل دفترچه های کنکور سراسری امسال است که هنوز مشخص نشده است با نام شهید بهشتی دانشجو می پذیرد یا شهید عباسپور؟!!!
به نظرم می باید یک گزارش از این موضوع تهیه شود.