لیست جدید ولاسکو باز هم بدون نادی اعلام شد

نادی یک تراژدی تلخ در دوران شیرین والیبال

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان امروز لیست دعوت شدگان به مرحله جدید اردوهای تیم ملی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، یکی از نکات قابل توجهی در لیست جدید ارائه شده از سوی ولاسکو نبود نام علی نادی در میان دعوت شدگان است، ‌این امر در شرایطی اتفاق افتاد که ولاسکو وقتی نام " نادی"  در میان دعوت شدگان برای مسابقات لیگ جهانی نگذاشت به وی گفت که در حال حاضر باید به استراحت پرداخته و مصدومیت هایش را مداوا کند.

طبق صحبت هایی که میان ولاسکو و علی نادی پیش از این انجام شده بود قرار شد که نادی در طول مدت آماده سازی و حضور تیم ملی در لیگ جهانی تمریناتش را به صورت انفرادی انجام دهد و خود را آماده نگه دارد تا در صورت دعوت مجدد به تیم ملی از آمادگی خوبی برخوردار باشد.

نکته حائز اهمیت در خصوص عدم دعوت کاپیتان اسبق و بازیکن پیشین پست دفاع وسط تیم ملی این است که ولاسکو بلافاصله از مسابقات لیگ جهانی تهران را ترک کرد و هیچ گونه جلسه جدیدی با علی نادی نداشت.

ظواهر امر حاکی از آن است که علی نادی به طور عملی پس از سالها خدمت در تیم ملی دیگر جایگاهی در عرصه ملی ندارد و بدون خداحافظی رسمی باید کفش های خود را در این مقطع آویزان کند.
 
ولاسکو پیش از مسابقات لیگ جهانی در مورد تصمیم خود در خصوص علی نادی گفته بود: عدم دعوت علی نادی در این مقطع یک تجربه است و می خواهم به بازیکنان جوان میدان بدهم! اما انگار این عدم دعوت همیشگی است پس خداحافظ کاپیتان نادی...!/آق
برچسب ها: خولیو ، ولاسکو ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار