همه چیز درباره کلاهبردی‌های اینترنت؛

چگونه در اینترنت سرمان کلاه نرود + دانلود کتاب الکترونیک

همان گونه که در دنیای واقعی نیاز به مراقبت از اطلاعات، اسناد و مدارک ها داریم، در دنیای مجازی هم نیاز به مراقبت داریم تا دچار کلاهبرداری‌های اینترنتی نشویم؛ دریچه با معرفی کتابی در این زمینه سعی بر این داشته تا شما دچار کلاهبردی در دنیای اینترنت نشوید.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر قصد خریدهای اینترنتی، پرداخت قبوض، انجام هرگونه پرداختی به وسیله اینترنت و موارد این چنینی را دارید و یا اگر می خواهید در فضای مجازی دچار کلاهبردی اینترنتی و یا سرقت اطلاعات نشوید دریچه فناوری اطلاعات به شما توصیه می کند کتاب چگونه در اینترنت سرمان کلاه نرود را مطالعه نمائید.
این کتاب قصد دارد شما را با پدیده شوم کلاهبرداری‌های اینترنتی به وسیله آگهی‌های کاذب، خرید از فروشگاه‌های کلاهبردار، پرداخت‌های اینترنتی، صفحات جعلی و موارد مشابه آشنا نماییم.



بحث کلاهبرداری اینترنتی موردی است که متأسفانه اکثر ما آن را جدی نمی‌گیریم و یا تصور می‌کنیم این اتفاق فقط برای دیگران رخ می دهد! ولی این طور نیست، اگر کوچک‌ترین غفلتی بکنیم قربانی بعدی کلاهبرداری اینترنتی خودمان هستیم، در این کتاب با مجموعه اطلاعات مفید، هشدارها و نکته‌های مختلف درباره کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا خواهید شد، پس این کتاب را فقط نخوانید، بلکه به هشدارها و نکته‌های ارائه شده توجه نمایید و آن‌ها را به کار بگیرید تا در اینترنت سرتان کلاه نرود!




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
این کتاب که باز نمیشه