زارعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد

فراکسیون اصولگرایان به دنبال تعامل سازنده با دولت جديد

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: فراکسیون اصولگرایان مجلس به دنبال تعامل سازنده و مثبت برای حل مشکلات با دولت است.

علی‌اصغر زارعی نماینده تهران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به آینده روابط دولت یازدهم و مجلس نهم اشاره کرد و گفت: این موضوع بستگی به شرایط آینده دارد چرا که اگر دولت یازدهم به همان شعارهایی که گفته است عمل کند قطعا مجلس تعامل مطلوبی با آن خواهد داشت این در حالیست که فراکسیون اصولگرایان مجلس به دنبال تعامل سازنده برای حل مشکلات در سایه همکاری با دولت جدید است.  
 
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره رای مجلس به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم و معیارهای این فراکسیون خاطرنشان کرد: معیارهایی که این فراکسیون برای انتخاب وزرا مطرح کرده است کاملا شفاف و روشن بوده و هیچ خدشه‌ای به آن‌ها وارد نیست.  

زارعی تصریح کرد: تک تک وزرا را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و چنانچه با این معیارها تطبیق داشته باشند با دولت همکاری خواهیم کرد.  
 
نماینده مردم تهران در ادامه به موضع فراکسیون اصولگرایان نسبت به گزارش حادثه 22 بهمن قم اشاره کرد و گفت: در خصوص این موضوع در فراکسیون بحثی نکرده‌ایم.  
 
وی اظهار داشت: البته محتوای گزارش اعلام نشده و نظر ما این است که آقایان گزارش را منتشر کنند و اگر در گزارش از افرادی اسم برده شده است آن افراد هم حقی برای دفاع داشته باشند.  
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار