اخبار پرسپوليس؛

بی‌تفاوتی دهنوی به تهدید سپاهانی‌ها/ تبریک سرخپوشان به نوروزی!

با توجه به اینکه علی دایی قرار بود در تمرین روز گذشته کاپیتان پرسپولیس را مشخص کند اما این مهم هنوز انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  تیم فوتبال پرسپولیس تا ساعاتی دیگر می بایستی در برابر تراکتور سازی تبریز در آزادی به میدان بروند.

**کاپیتان پرسپولیس مشخص نشده است

هنوز کاپیتان سرخپوشان معرفی نشده است، اين در حالي است که علی دایی تاکید کرده بود که در تمرین روز گذشته یکم مرداد ماه کاپیتان اول و دوم سرخپوشان را مشخص می کند.

**بی تفاوتی دهنوی به تهدید سپاهانی ها

مسئولان باشگاه  سپاهان دهنوی را تهدید کرده اند تا پول دریافتی از این باشگاه را برگرداند اما این هافبک سرخپوش پایتخت نسبت به تهدید سپاهانی ها اظهار بی تفاوتی کرد.


**تبریک سرخپوشان به نوروزی!

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به هادی نوروزی تبریک گفته اند، گویا از گوشه و کنار باشگاه شنیده شده است که وی عهده دار بازو بند کاپیتانی پرسپولیس است.

همچنين سرخپوشان پایتخت ساعت 19:30 دقیقه از هتل پارسیان آزادی به سوی استادیوم حرکت می کنند و آماده رویارویی با تراکتور سازی می شوند.

 **رویارویی دایی و کریمی سوژه مخاطبان!

 با توجه به اینکه مسئولان باشگاه تراکتور سازی تبریز اظهار داشته اند که علی کریمی در مقابل پرسپولیس ها امروز 2 مرداد به میدان می رود این موضوع که آیا علی کریمی در ابتدای بازی به سمت علی دایی می رود یا خیر سوژه ابتدای فصل مخاطبان شده است.

** مارکو سپانوویچ از کریمی می پرسید!

 مارکو سپانوویچ بازیکن تازه وارد باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه شماره 8 علی کریمی را بر تن دارد همواره از سایر بازیکنان از علی کریمی سوال می کند واز سرخپوشان  پرسید که آیا با پوشیدن این پیراهن برای وی مشکلی پیش می آید یا خير؟
 
** پاداش یک میلیون تومانی می رسد؟

احتمال اینکه با پیروزی  پرسپولیس برابر تراکتور سازی  تبریز پاداش یک میلیون تومانی از سوی رویانیان مدیر عامل باشگاه سرخپوشان پایتخت به بازیکنان برسد وجود دارد.


** خوشحالی پرسپولیسی ها از نبود کریم!

با توجه به اینکه شهبازی اظهار داشته که تا ساعت 13هنوز کارت بازی کریم انصاری فرد صادر نشده خوشحالی خاص میان سرخپوشان پایتخت بوجود آمده و گویا کار پرسپولیسی ها به نوعی در دیدار با تراکتور سازان راحت تر شده است.

** نیم نگاه حقیقی به کاپیتانی!

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس  با توجه به اینکه به مدت یک نیم فصل به سرخپوشان پایتخت پیوسته نیم نگاهی به کاپیتانی  نیز دارد اما وی شاید به عنوان کاپیتان دوم باشگاه  معرفی شود.

با توجه به شایعاتی مبنی بر تهدید دهنوی صبح امروز محمد رویانیان شخصا به فدراسیون فوتبال رفت تا موضوع دهنوی را پیگیری کند که آیا وی می تواند دراین مسابقه سرخپوشان را همراهی کند یا خیر؟/آق

برچسب ها: با ، توجه ، به اینکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Kazakhstan
سعيد
۲۰:۲۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
دم پرسپوليسيا گرم..........
فقط پرسپوليس
آخرین اخبار