اصلاح استراتژي صادرات در بنگاههاي اقتصادي

اصلاح استراتژي صادرات در داخل سبب توسعه آن در خارج از مرزها با کمک بنگاههاي اقتصادي مي شود.

فاطمه آقاميري، کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش کليدي بنگاههاي اقتصادي در افزايش ميزان صادرات گفت: بنگاههاي اقتصادي مي‌تواند به عنوان پلي بين اقتصادي مردمي و دولتي باشد.

وي گفت: داشتن استراتژي صادرات، تامين منابع مالي توليد، افزايش انگيزه براي توليد افزايش توانايي رقابت از جمله توانمندي بنگاهها براي اقتصادي است.

اين کارشناس با بيان اينکه اين بنگاهها نقش اساسي در استراتژي صادرات دارد ادامه داد: اهميت اين بنگاهها به گونه اي است که مي‌تواند شرايط استراتژيک مازاد را در بخش صادرات بسنجد و با اين دستور کار توازن را در صادرات ايجاد کند.

آقاميري تاکيد کرد: مديريت استراتژيک بنگاههاي اقتصادي رويکردي است که زاييده عصر تغييرات سريع است و به همين منظور مي‌توان از آن به عنوان يک نوع ديدگاه براي برنامه ريزي انعطاف پذير  در مقابل تغييرات سريع استفاده کرد.

وي تصريح کرد: توجه  به بنگاههاي اقتصادي سبب مي شود سهم بازار را از صادرات بسنجيم و مانع خروج هزينه هاي اضافي در اين بخش شويم.

آقاميري در پايان گفت: اصلاح استراتژي صادرات در داخل  سبب توسعه ان در خارج از مرزها مي‌شود و بنگاههاي اقتصادي نقش کليدي در اين اصلاح دارند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: استراتژی ، صادرات ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار