بیانیه تشکل‎های اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد استان فارس/

قدس نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلام است

تشکل‎های اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد استان فارس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: همگام و همراه با مردم همیشه بیدار استان فارس با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده خواهیم داد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، تشکلهای اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد استان فارس به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر و اقشار مختلف مردم را به شرکت پرشور در راهپیمایی دعوت کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تصمیم احیا کننده امام خمینی (ره) در نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مصداق بارز کلام وحی است که : "اگردرراه دین ازشما یاری طلبیدند برشما واجب است که آنهارایاری کنید." انفال/ 72

قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است. قدس محور هویت و اتحاد‌‌ همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و لبیک گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

روز قدس می‌تواند سرآغاز یک حرکت عظیم مردمی در فضای مجازی علیه صهیونیسم جهانی باشد تا از این طریق و همچنان که در جنگ غزه توانستیم توطئه‌های رژیم جعلی اسرائیل را نقش برآب کنیم.

روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطینیان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم، و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی‌شود بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت هایی شنیده می شود که سالها تحت یک مشت مستبد خودباخته، خفه شده بودند.

تشکلهای اسلامی سیاسی اساتید منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی نیز همگام و همراه با سایر ارگانها، نهادها و سازمانها از مردم فهیم، آگاه و همیشه بیدار استان فارس و سراسر کشور دعوت می‌نماید با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد. به امید شکست جبهه کفر و استکبار و به امید اقامه نماز در مسجد الاقصی.

«به حرمت وعده‌های الهی و به حرمت شهدای این خطه از قلب اسلام، فلسطین پیروز نهایی خواهد بود.ان شاالله»

و السلام علی من تبع الهدی

تشکلهای اسلامی سیاسی اساتید منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی

تشکل اسلامی سیاسی سبحان
تشکل اسلامی سیاسی آینده سازان

تشکل اسلامی سیاسی دانشگاهیان
تشکل اسلامی سیاسی ولایت مدار
تشکل اسلامی سیاسی ولایت                                 
تشکل اسلامی سیاسی   مهر ولایت
تشکل اسلامی سیاسی حزب الله                            
تشکل اسلامی سیاسی فجر
تشکل اسلامی سیاسی ید بیضاء                            
 تشکل اسلامی سیاسی پاسارگاد
تشکل اسلامی سیاسی بصیرت                              
 تشکل اسلامی سیاسی نور
تشکل اسلامی سیاسی وحدت                               
تشکل اسلامی سیاسی میثاق
تشکل اسلامی سیاسی بهار دارابی                       
 تشکل اسلامی سیاسی زهد
تشکل اسلامی سیاسی بیدارگان زرگان                
تشکل اسلامی سیاسی  گلشن
تشکل اسلامی سیاسی میثاق                              
تشکل اسلامی سیاسی رواق فارس
تشکل اسلامی سیاسی معراج

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار