رودهن/شمقدری:

سازمان سینمایی به ساختار اکران شکل درستی داد

رئیس سازمان سینمایی گفت: جریان نمایش فیلمها را در سینماها با سیستم دیجیتال در کشور ساماندهی کردیم از سوی دیگر هدف سازمان سینمایی شکل دادن به سیستم اکران بوده است تا سینماگران کمتر در این مورد با مشکل مواجه شده و سرمایه هایشان سوخت شود.

جواد شمقدری در مورد عملکرد سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان داشت: جریان نمایش فیلمها را در سینماها با سیستم دیجیتال در کشور ساماندهی کردیم از سوی دیگر هدف سازمان سینمایی شکل دادن به سیستم اکران بوده است تا سینماگران کمتر در این مورد با مشکل مواجه شده و سرمایه هایشان سوخت شود.

وی با اشاره به کارنامه سازمان سینمایی تصریح کرد: جشنواره های زیادی را در طول خدمت خود در این نهاد فرهنگی و هنری برگزار کردیم به طور مثال در کارنامه کاری خود جشنواره فیلم فجر را در سال گذشته داشتیم که با حضور کارشناسان خارجی سینمای هالیوود را در قالب هالیوودیسم مورد بررسی قرار دادیم و این اتفاق خوبی برای سینمای ایران در آینده نزدیک است زیرا پیامدهای خوبی را به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان سینمایی در خاتمه تغییرات در برنامه های سازمان سینمایی را کارشناسی دانست و اظهار داشت: شورای سیاست گذاری بر اساس مجموع نظرات سینماگران و سایر هنرمندان در برنامه های خود مانند برگزاری جشنواره های مختلف تغییراتی را ایجاد می کند که این موضوع کارشناسی است./س


برچسب ها: سینما ، اکران ، فیلم فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.