امروز"شنبه 12مردادماه 92"؛

"تداوم بارش‌ها" تا اواسط هفته جاری در نیمه شرقی کشور / "تهران" 38 درجه بالای صفر

تا اواسط هفته جاری در برخی نقاط جنوب شرق و شرق کشور و ارتفاعات زاگرس جنوبی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، وزش باد، رگبار و رعدو برق پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز"شنبه 12مردادماه 92" اعلام شد تا اواسط هفته جاری در برخی نقاط جنوب شرق و شرق کشور و ارتفاعات زاگرس جنوبی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، وزش باد، رگبار و رعدو برق پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، در یکی دو روز آینده نیز سواحل شمالی ، برخی نقاط شمال غرب و شمال شرق بارش های پراکنده همراه با وزش باد رخ خواهد داد و همچنین در دو روز اینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل پدیده وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک غالب خواهد بود.


لازم به ذکر است، در این مدت به سبب افزایش سرعت وزش بادبر روی عراق،پدیده گرد و خاک رقیق در برخی نقاط جنوب غرب و غرب کشور رخ می دهد و همچنین خلیج فارس و دریای عمان و دریای خزر نیز امروز مواج هستند.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 38 درجه و در کمترین حالت به 25 درجه بالای صفر خواهد رسید .

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار