سارق خوابگاه دانشجويان تهران دستگير شد/علت سرقت حسادت

فردي که اقدام به سرقت از خوابگاه‌هاي دانشجويان در ساختمان کوي دانشگاه تهران مي‌کرد، توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در پي چندين مورد سرقت وجه نقد و اشياء قيمتي از خوابگاه دانشجويان در ساختمان کوي دانشگاه تهران، ماموران کلانتري 125 يوسف آباد موظف شدند تا موضوه به صورت ويژه رسيدگي کنند.

ماموران پس از چندين روز فعاليت اطلاعاتي و حضور نامحسوس در در ساختمان کوي دانشگاه تهران موفق شدند، فرد سارق که آبدارچي ساختمان بود، شناسايي کنند.

ماموران به دليل نداشتن مدارک کافي آبدارچي جوان را زير نظر گرفته، و در زماني که قصد سرقت از داخل اتاق يکي از دانشجويان داشت، دستگير و مقر انتقال دادند.

متهم که ناصر داشت در کلانتري يوسف آباد به جرم خود اعتراف کرد و در خصوص علت سرقت‌ها به ماموران بيان داشت: براي اينکه يک آبدارچي بودم، فکر مي‌کردم دانشجويان مرا با چشم حقارت نگاه مي‌کنند و من نيز هميشه به آن ها حسادت مي‌کردم و براي انتقام و آرام کردن دل خودم اقدام به سرقت از اتاق‌هاي دانشجويان مي‌کردم.

رئيس کلانتري 125 يوسف آباد رئيس سرهنگ فرامرز مهري درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: ماموران در بررسي از اتاق متهم مقاديري دلار و تعدادي وسايل مسروقه مربوط به دانشجويان کشف و ضبط کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار