اراک/

روزانه بیش از 60 تن گوگرد در پالایشگاه امام خمینی شازند تولید می شود

مدیر عامل پالایشگاه امام خمینی شازند گفت: اکنون تولید گوگرد در پالایشگاه امام خمینی به روزانه بیش از 60تن رسیده است که سالانه به بیش از 700 تن می رسد و نشان از به ثمر نسشتن توانمندی داخلی است.

میر قادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: این میزان تولید در روز بدين معنا است كه 10 برابر گوگرد را در فرآورده هاي نفتي كم كرده ايم و اين كمك بزرگي است به محيط زيست .

وي گفت: اين پروژه مي تواند الگويي براي ساير پروژه ها و آيندگان باشد و از بابت مديريت توليد، اعم از بهره برداري، تعميرات و حتي خدمات فني مهندسي مي تواند نمونه باشد زيرا كه در طول يك سال حدود 20 واحد عملياتي در مدار توليد قرار گرفت واين تجربه بزرگي براي صنعت است .

میرقادری راه اندازی پالایشگاه امام خمینی شازند با تکیه بر توان بومی دانست و گفت: تمام واحدهای این پالایشگاه اکنون در مدار توبید قرار دارد و هیچ مشکلی در روند تولید نداریم.

مديرعامل با بيان اينكه، اين كار بزرگ مديون زحمات پرسنل زحمت كش و هماهنگي ها و صداقت گفتاردركاركنان پالايشگاه و همچنين پشت گرمي هاي مكرر مديريت ارشد پالايش و پخش است افزود: همكاري هاي به موقع و سريع مديريت محترم پتروشيمي شازند را فراموش نكرده و نمي كنيم و از صميم قلب از ايشان تشكر و قدرداني مي شود و اميد است اين تعامل وگفتمان هرچه بيشتريراي رفع كاستي ها و كاهش هزينه هاي دوطرف ادامه داشته باشد ./س

برچسب ها: گوگرد ، پالایشگاه ، شازند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.