برگزاری بازارچه خود اشتغالی و کارآفرینی در منطقه 10

شهردار منطقه 10 از برگزاری بازارچه خود اشتغالی و کارآفرینی ویژه زنان سرپرست خانوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فرامرز عظیمی با بیان این که بازارچه خود اشتغالی به همت مرکز خدمات اجتماعی منطقه از یک تیر ماه دایر شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت گفت: این بازارچه با هدف ارتقاء سطح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال برای آنان در قالب 22 غرفه شامل تولیدات خانگی، صنایع دستی و هنرهای سنتی است و  بانوان  سرپرست خانوار، کارآفرینان و همچنین دارندگان طرح های کسب و کار شاغلان تولیدات دستی، هنرمندان و صنعتگران منطقه برپا شده و تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: فروش محصولات و دستاوردهای کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی در چارچوب مستندات و قوانین در اولویت برنامه های توانمندسازی و کارآفرینی قرار دارد و کارآفرینان، محصولات خود را در غرفه های متعدد صنایع دستی شامل چرم، سفال، کیف، گلیم و قالیچه، تابلوهای هنری در معرض نمایش و فروش قرار می دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر در کنار غرفه های کارآفرینی به مدت 3 شب سامانه نشاط به همراه برنامه های شاد و متنوع و توزیع افطاری رایگان برپا می شود.

وی خاطر نشان کرد: این بازارچه در راستای توسعه کارآفرینی در خیابان قزوین، خیابان شهید سبحانی، تقاطع کمیل، جنب میدان میوه و تره بار شبیری – جی در حال برگزار است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار