کرمانشاه/

مرزهای خسروی و پرویزخان سه روز تعطیل است

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: مرزهای پرویزخان و خسروی این شهرستان بمناسبت عید سعید فطر بمدت سه روز تعطیل است.

یاور محمدی گفت: در این ایام هرگونه فعالیت اقتصادی و بازرگانی و همچنین صادرات کالا در این مرزها به کشور عراق و اقلیم کردستان متوقف است.



وی عنوان کرد : این تصمیم به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر در دو کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق اتخاذ شده و به اطلاع تجار و پیله وران دو کشور فعال در این مرزها نیز رسیده است.



وی با بیان اینکه تردد مسافر از مرز پرویزخان کماکان در این ایام ادامه دارد، افزود : ترانزیت سوخت نیز از مرزهای یاد شده مطابق معمول انجام می شود و هیچ وقفه ای در این خصوص وجود نخواهد داشت.



محمدی گفت: تجار و پیله وران از روز 20 مرداد (یکشنبه هفته آینده) پس از پایان تعطیلات با بازگشایی مرزهای رسمی پرویزخان و خسروی می توانند بار دیگر فعالیت های اقتصادی خود را مطابق معمول گذشته از سر گیرند.



روزانه بیش از 800 دستگاه کامیون حامل کالای صادراتی از مرز بین المللی پرویزخان و بیش از 300 دستگاه کامیون نیز از مرز خسروی به کشور عراق صادر می شود.



قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد که دو مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان در امتداد این مرز طولانی برای مراودات تجاری و اقتصادی میان دو کشور ایجادکرد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، مرز ، خسروی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.