کشف تارزان‌های واقعی در ویتنام +عکس

تارزان یکی از شخصیت های افسانه ای و داستانی و در مورد پسری است که از کودکی در جنگل های زندگی می کرده و از زندگی شهری به دور بوده اما توسط انسان ها پیدا شده و به دنیای مدرن معرفی می شود.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران،  تارزان در دنیای واقعی تا چندی پیش جایی نداشت زیرا کسی داستان مردی به دور از همه امکانات زندگی امروزی، آن هم با این گستردگی را باور نمی کند اما با رخ دادن اتفاقی جالب در ویتنام این داستان به واقعیت تبدیل شده است.

"هو وان تانه" مردی است که به تازگی در جنگل دیده و پیدا شده است. این مرد که هم اکنون 81 سال دارد، بیش از 40 سال است که به همراه پسرش در جنگل زندگی می کند و هیچگاه پا در شهری با زندگی ماشینی نگذاشته است.


هو وان لنگ پسر هو وان تانه

این مرد به همراه پسر دوساله اش در زمان جنگ ویتنام و آمریکا به جنگل فرار کرد. او پس از یک انفجار همسر به همراه دو پسر دیگرش را از دست داد و از آن پس تصمیم گرفت از این جنگ و خونریزی ها تا حد توانش به دور باشد.

"تانه" به همراه پسرش زندگی جنگلی خود را بسیار ساده ادامه می دهد. آن ها از میوه های مختلف تغذیه می کنند و خانه ای درختی و از جنس چوب دارند. آن ها پس از تلاش جنگلبانان و نفوذ به اعماق جنگل پیدا شدند و حالا تحت نظارت های پزشکی قرار گرفته اند.

نشانه های اصلی از وجود این دو نفر در جنگل زمانی پیدا شد که روستاییان دو نفر عجیب را با رفتارهای عجیب تر شناسایی کردند از این رو جنگلبانان برای دستگیری چند دیوانه به دل درختان نفوذ کردند که با این خانواده تارزانی روبرو شدند.










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۶:۲۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
اگه اینا تو جنگل زندگی میکردن پس این لباسایی که تنشونه از کجا اوردن؟؟؟
Poland
عباس
۰۲:۲۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
نگفتين كه از اين درخت به اون درخت ميپرن_عجب چه جالب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
جلل خالق عجب ادمایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
خوب