توسط مرکز کیفیت های برتر؛

راه حل جامع عبور از بحران ترسیم شد

راه حل جامع عبور از بحران و نقشه راه پیشرفت و میل به تعالی توسط مرکز کیفیت های برتر ترسیم و تدوین شد.

نوید رضا نقیه طراح مدل تعالی سازمانی در گفتگو با خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران افزود: راه حل جامع عبور از بحران و نقشه راه پیشرفت و میل به تعالی با عنوان MAX ترسیم و تدوین شد.

وی گفت: مرکز کیفیت های برتر نقشه راه چند وجهی خود را به منظور کمک به چگونگی پیشرفت و میل به تعالی سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارها به ویژه در مواجه به بحران ارائه داد و از آن رونمایی کرد نقشه راه میل به تعالی با رویکرد پویایی فعالانه به جایی ایستایی منفعلانه دستاوردی ارزشمند و انرژی بخش برای تسکین آلام برخورد با مشکلات، پذیرش مسئولیت و جبران خطاها، حل بحران ها و توسعه همزمان به حساب می آید.

نقیه تصریح کرد: انعطاف به موقع، توسعه ظرفیت ها و پویایی مستمر رمز اندگاریست و ساختن یعنی تولید دستاورد یا خلق ارزش، لذا تنها را و راز ساختن برای دوام و مواجهه با چالش ها میل به تعالی مستمر است و نقشه چند بعدی این راه با تامل حکیمانه ترسیم می شود.

وی ادامه داد: وقوع بحران برای سیستم ها امری عادی ست و دریای مواج رقابت ها، پایه های سیستماتیک سیستم ها را در هم می شکند ولی مهم هوشمندانه بر خواستن و به جلو گام برداشتن است لذا اولین و تنها راهکار جامع عبور از بحران و نحوه ترسیم نقشه راه میل به تعالی و اسناد راهبردی مسیر تعالی همراه با الگوی مرجع سرآمدی که ریشه در آیين، فرهنگ، حکمت و نبوغ ملی دارد ./ع2
برچسب ها: بحران ، ترسیم ، ظرفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.