رئيس الساداتي:

بختياري براي رياست ديوان محاسبات و سازمان بازرسي مناسب است

معاون هماهنگي و ارتباطات وزير دادگستري گفت: با توجه به سوابق درخشاني که مرتضي بختياري در حوزه قضايي دارد هم براي رياست سازمان بازرسي و هم براي رياست ديوان محاسبات مناسب است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، سيدعلي رئيس‌الساداتي در آخرين نشست خبري وزير دادگستري در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترين نقطه قوت وزارت بختياري پويايي 3 کنوانسيون حقوق کودک،‌مبارزه با فساد و مالکيت معنوي بود.

معاون هماهنگي و ارتباطات وزير دادگستري، معرفي حجت‌الاسلام و المسلمين مصطفي پورمحمدي به عنوان وزير دادگستري به مجلس را گزينه‌اي شايسته‌اي دانست و گفت: وي فردي تشكيلاتي، برنامه‌ريز و داراي سوابق ارزشمند قضايي است.

وي با تاکيد بر اينکه پورمحمدي از ظرفيت دولت به نفع قوه قضاييه استفاده کرد، ‌گفت: حجت‌الاسلام پورمحمدي به دليل اينکه هم در قوه مجريه و هم در قوه مقننه کار مديريتي کرده و مي‌تواند در تصدي وزارت دادگستري موفق باشد.

رئيس‌الساداتي در پاسخ به اينکه چه پستي به بختياري واگذار شده است گفت: نمي‌دانم اما وي با توجه به سوابق درخشاني که در حوزه قضايي دارد هم براي رياست سازمان بازرسي و هم براي رياست ديوان محاسبات مناسب است.

معاون هماهنگي و ارتباطات وزير دادگستري در رابطه با طرح افزايش اختيارات وزير دادگستري نيز خاطرنشان کرد: اميد مي‌رود که با وجود استفاده حجت‌الاسلام پورمحمدي از ظرفيت وزارت دادگستري اين طرح به تصويب برسد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار