ایجاد اغتشاش در دانشگاه اولویت اول روزآنلاین+سند

شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و رسانه‌های ضد انقلاب خصوصا وب سایت روزآنلاین طی گزارش‌هایی تلاش می‌کنند تا با نزدیک شدن به فصل بازگشایی دانشگاه‌ها مقدمات باز‌تولید فتنه و آشوب در دانشگاه‌ها را از طریق جنگ روانی آماده نمایند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، دانشگاه‌های کشور همیشه مورد توجه دشمنان نظام اسلامی برای ایجاد توطئه و خیانت علیه ملت ایران بوده است. گروهک‌های تروریستی یا معاند با گرایش‌های مارکسیستی در ابتدای انقلاب دانشگاه را به مراکز و نهادهای تشکل خود تبدیل کرده بودند و با سنگربندی و مقابله با جریان انقلاب اسلامی و دانشجویان مسلمان معتقد به امام دانشگاه را به طور کامل از فضای علمی خارج کرده بودند. رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله اصحاب امام بودند که عمار‌گونه با حضور در دانشگاه‌ها اقدام به روشنگری درباره خیانت‌ها و جنایت‌های عوامل این گروهک‌ها، سران و اربابان استکبار‌ی‌شان می‌کردند که این اقدام ایشان نه تنها باعث جلوگیری از جذب افراد جدید شد بلکه ریزش عظیمی نیز در این گروهک‌ها اتفاق افتاد.

دیده‌بان طی روزهای گذشته با انتشار گزارشی از تلاش عناصر مرتبط با گروهک تروریستی منافقین برای بازتولید فضای هیجانی و آشوب در دانشگاه‌ها با راه‌اندازی کارگروه پیگیری مطالبات در آستانه سال جدید تحصیلی اشاره کرده بود و دانشجویان و مسئولان ذی‌ربط را نسبت به این تحرکات دشمن هشدار داده بود که مراقب باشند در دام اغواگری‌های دشمنان نیافتاده و از نفوذ آنان در محیط‌های دانشگاهی جلوگیری نمایند.



در همین راستا رسانه‌های ضد انقلابی چون روزآنلاین ـ که با بودجه سازمان جاسوسی هلند ولی از فرانسه و توسط سلطنت‌طلبان و تعدادی متواریان از کشور به روز می‌شود ـ و برخی شبکه‌های ماهواره‌ای به شدت بر موضوع دانشگاه‌ها تمرکز کرده و قصد دارند علاوه بر خط‌دهی به عوامل خود در داخل کشور و خصوصاً دانشگاه‌ها در جهت ایجاد هیجان کاذب و احساسی کردن فضای دانشگاه به جای حرکت آرام آن در مسیر پیشرفت علمی کشور گام بر‌می‌دارند. وب‌سایت روزآنلاین طی گزارش‌های مختلفی تلاش کرده تا از باز تولید فتنه 18 تیر همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی بنویسد و اینکه مطالبه دانشگاهیان و جامعه یکی گشته است.

این وب‌سایت در یکی از گزارش‌های خود به افطاری یک تشکل منحله و غیرقانونی اشاره می‌کند که چند روز گذشته در یکی از مدارس تهران برگزار گردیده که برگزار‌کنندگان این مراسم هدف خود را از برگزاری این افطاری بر‌قراری ارتباط بین دانشجویان فعلی با هتاکان به مقدسات که سابق در برخی دانشگاه‌های تهران حضور داشتند اعلام کرده است. سال 86 در تعدادی از نشریات وابسته به یک تشکل غیرقانونی و منحله به حضرت امیرالمومنین علی(ع) و حضرت امام(ره) و چادر و حجاب بانوان مسلمان اهانت کرده بودند و حال برخی به دنبال این هستند که دانشجویان امروز را به آنان متصل کنند. لذا دانشجویان معتقد به اسلام و اهل‌بیت(ع) باید مراقب بوده تا در دام فریب‌گری‌های این افراد گرفتار نگردند.



لازم به ذکر است که تمامی این تلاش‌های مذبوحانه دشمنان برای متوقف کردن و اخلال در سرعت پیشرفت علمی کشور است و دشمنان از اینکه سرعت رشد علمی جمهوری اسلامی 13 برابر متوسط دنیا بوده کوشش می‌کنند به هر نحو ممکن مانعی در برابر این پیشرفت ایجاد نمایند.

خاطر نشان می‌شود رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در دیداری که در ماه مبارک رمضان امسال با اساتید دانشگاه‌ها داشتند درباره عدم توقف فعالیت‌های علمی کشور فرمودند: «اولين حرف ما به دانشگاه‌هاى كشور و دانشمندان كشور و نخبگان كشور اين است كه نگذاريد اين حركت از دور بيفتد، نگذاريد حركت علمى كشور متوقف شود؛ هيچ مانعى نتواند دانشگاه كشور را از رشد به سمت پيشرفت علمى باز بدارد.»
برچسب ها: وبگردی ، اغتشاش ، منافقین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.