کشف زمين خواري 6 ميليارد توماني در کردستان

فردي که بيش از 12 هزار مترمربع معادل 6 ميليارد تومان زمين سرسبز را در کردستان به طور غير قانوني تصرف کرده بود، توسط پليس آگاهي شمناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در پی وصول یک فقره پرونده از اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان مبنی بر این که فردی به هویت احمد 39 ساله حدود 12 هزار متر مربع از اراضی در روستای حسن آباد را به صورت عدوانی و بدون مستند قانونی تصرف و زمین متصرفه را تبدیل به منازل مسکونی نموده است مراتب طی شرحی به عرض دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب سنندج رسید.

در این خصوص دستورات لازم صادر در ادامه از کارشناسان متخصص در این زمینه دعوت به عمل آمد و پس از بازدید میدانی از زمین متنازع فیه در محل و تطبیق نقشه اراضی موصوف جزء اراضی ملی می باشد.

در ادامه با هماهنگی مرجع قضایی متهم دستگیر، پیرامون موضوع از وی تحقیق که با توجه به ارائه دلایل و مدارک اثباتی و مستدل نامبرده به جرم ارتکابی معترف، نهایتاً پرونده متشکله در معیت متهم تحویل مرجع قضایی شد.

رئيس پليس آگاهي استان کردستان درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم پس از صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان گردید.


برچسب ها: کشف ، کردستان ، زمین خواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار