همه چیز برعکس شده ؛

اینبار نوجوانان نگران وبگردی زیاد والدین هستند !!

تاکنون والدین نگران وقت گذرانی زیاد فرزندان خود در اینترنت بودند اما حالا تو این دنیای وا نفسا همه چیز برعکس شده طوری که فرزندان نگران میزان وبگردی والدین خود هستند.

 به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ تاکنون والدین نگران وقت گذرانی زیاد فرزندان خود در اینترنت بودند. اما حالا تو این دنیای وا نفسا همه چیز برعکس شده طوری که فرزندان نگران میزان  وبگردی والدین خود هستند.حالا باور می کنید یا نه ؟که همه چی عوض شده ؟؟!!!

اکنون سازمان حمایت از حقوق کودکان در ایتالیا با انجام یک نظرسنجی از 500 نوجوان بین 14 تا 17 سال دریافت  کردند که نوجوانان نیز می‌توانند در مورد والدین خود نگران این مسئله باشند.
این مصاحبه با هدف بررسی سطح کیفی روابط میان والدین و فرزندان در اوقات فراغت انجام شد. در این نظرسنجی 67 درصد از مصاحبه شوندگان اظهار داشتند که والدینشان به طور متوسط چهار ساعت در روز در مدت زمان استراحت خانه وبگردی می کنند. 56 درصد در پدران خود، 19 درصد در مادران خود و 25 درصد هم در پدر و هم در مادر خود استفاده مداوم از اینترنت را شناسایی کرده اند. 48 درصد از نوجوانان اظهار داشتند که والدین آنها رایانه شخصی مخصوص به خود را دارند.


33 درصد اظهار داشتند که والدین آنها اوقات خود را در شبکه‌های اجتماعی مثل اسکایپ و فیس بوک و در گردهماییهای مربوط به والدین می‌گذارنند. 15 درصد از آنها گفتند که والدینشان در بازیهای رایانه‌ای آنلاین شرکت می‌کنند.
در این خصوص رئیس سازمان حمایت از حقوق کودکان اظهار داشت: "در تمام این سالها ما به بررسی روابط میان ابزارهای ارتباط جمعی و نوجوانان مشغول بودیم اما به تازگی دریافتیم که در کنار مراقبت از کودکان باید مراقب والدین آنها هم باشیم. وقت گذرانی زیاد والدین در اینترنت به شدت ما را نگران می‌کند. در حقیقت والدین وظیفه مراقبت و تربیت نوجوانان را به عهده دارند و باید زمان آزاد خود را به این مهم اختصاص دهند".


منبع سیمرغ
برچسب ها: وبگردی ، والدین ، دریچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
FeReshTeh
۱۰:۱۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
دنیا گرده و می چرخه والدین گرامی....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۳
منطورت زمینه ؟
آخرین اخبار