جنایت تکراری تجاوز به عنف در هند / قربانی این بار یک خبرنگار بوده است

در يک مورد جديد تجاوز به عنف در هند يک خبرنگار-عکاس هدف قرار گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس 24 ، يک خبرنگار عکاس بيست و سه ساله در حالي که با همکار مرد خود در حال تهيه گزارش از يک کارخانه قديمي نساجي در يک محله شيک جنوب بمبئي بود، در برابر چشمان همکارش، مورد تجاوز جنسي پنج مرد قرار گرفت. متجاوزان به عنف همچنين خبرنگار- عکاس و همکارش را به شدت زخمي کردند و هم اکنون دخترک در بيمارستان بستري است. فرانس 24 افزود: هر پنج مظنون شناسايي و يکي از آنها نيز دستگير شده است. 
مقام پليس هند گفت دوازده مظنون در اين پرونده دستگير شده اند و تحقيقات گسترده در اين باب ادامه دارد. وي وعده داد ظرف يک روز همه عاملان اين جنايت را دستگير مي کنند. 
فرانس 24 افزود: اين يک تجاوز به عنف جمعي جديد است که احساسات مردم هند را به شدت جريحه دار کرده است. يک شهروند هندي مي گويد زنان در اين شرايط ترس و رعب چگونه مي توانند کارشان را در آرامش انجام دهند. 
 در ماه هاي اخير پرونده هاي تجاوز به عنف در هند پيوسته افزايش يافته و مردم اين کشور را نگران کرده است. در دسامبر گذشته يک دانشجوي دختر هدف تجاوز چند مرد در اتوبوس در اثر شدت جراحات وارده جان باخت. چند وقت بعد تجاوز به يک جهانگرد سوييسي نيز مردم هند را شوکه کرد. در آوريل نيز يک دختر پنج ساله مورد تجاوز قرار گرفت. 
بعد از ماه ها تظاهرات در هند پارلمان اين کشور اخيرا قانوني را تصويب کرده است که بر اساس آن جنايت جنسي مي تواند با مجازات اعدام نيز روبرو شود. 
برچسب ها: بین الملل ، هند ، تجاوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار