اردبیل /

65 اثر به مرحله نهایی جشنواره مدیحه سرایی رضوی اردبیل راه یافت

مسوول دبیرخانه دایمی جشنواره سراسری مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی از راه یابی 65 اثر به مرحله نهایی داوری هشتمین دوره این جشنواره در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سعید نوریان گفت: در مرحله سوم داوری هشتمین دوره جشنواره سراسری مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی از 32 استان کشور 12 اثر در گروه تواشیح، 15 اثر در گروه ابتهال، 24 اثر در گروه مداحی، 14 اثر در گروه چاووشی خوانی و پنج مقاله از مجموع آثار مکتوب ارسالی به مرحله نهایی راه یافته است.

وی افزود: از میان 286 اثر ارسالی از سوی 596 نفر به دبیرخانه جشنواره، 46 اثر در گروه تواشیح، 117 اثر در گروه مداحی، 36 اثر در گروه چاووشی خوانی، 47 اثر در گروه ابتهال و 38 مقاله نیز در مرحله اول به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

مسوول دبیرخانه دایمی جشنواره سراسری مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی با اشاره به برنامه های جانبی این جشنواره ادامه داد: انتشار یک عنوان کتاب، چهار عنوان آلبوم صوتی و تصویری و یک اثر فاخر موسیقیایی رونمایی می شود.

نوریان بیان کرد: در راستای قدردانی از تلاش های رسانه ها و مطبوعات در ترویج فرهنگ منور رضوی، سه رسانه برتر رضوی و هشت چهره تاثیرگذار در حوزه های فرهنگی و رضوی در هشت دوره گذشته مورد تجلیل قرار می گیرند.

گفتنی است آیین افتتاحیه هشتمین دوره جشنواره سراسری مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی در 19 شهریور ماه در امامزاده سید سلیمان فخرآباد مشکین شهر و 21 شهریورماه 92 نیز آیین اختتامیه در مجتمع فدک اردبیل برگزار می شود/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.