رحیم‌پور ازغدی: مراقب جا به جا شدن هدف و وسیله باشید

رحیم پور ازغدی با بیان اینکه مأموریت تشکل های فرهنگی ارتباط مستمر با تشکل های همسو، تغذیه فکری ، مطالعه مستمر درباره تفسیر قرآن، نهج البلاغه و سیره معصومین(ع) است، افزود: نباید از مأموریت و رسالت خود غافل شویم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری حوزه، استاد حسن رحیم پور ازغدی  عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ششمین همایش اندیشه های آسمانی در جمع طلاب و دانشجویان مسجدی گفت: باید کرسی های آزاد اندیشی و پرسش و پاسخ برای جوانان شهر و منطقه خود برگزار کنید و آنها را با آراء و نظرات اندیشمندان همچون مطهری ، مصباح یزدی و جوادی آملی آشنا کنید.

رحیم پور ازغدی خطاب به جوانان مسجدی اظهار داشت: باید روی مدارس راهنمایی و دبیرستان بیشتر تمرکز کنید و باید با اقشار مختلف همچون کسبه ارتباط بگیرید و مختصات بازار اسلامی را برای آنها ترسیم کنید.

استاد رحیم پور در ادامه افزود: حزب الله لبنان یک نمونه موفق از کار تشکیلاتی است وباید از آنها الگو بگیریم. اعضاء حزب الله لبنان در سخت‌ترین شرایط به درب خانه تک تک افراد با هر دین و نگرشی می رفتند ، مشکلات آنهار ا مرتفع می کردند و در مجموع امنیت را برای آنها تأمین کردند . 

وی در پایان به یکی از اصول تشکیلات فرهنگی اشاره کرد وگفت: هدف شما نباید جلب توجه دیگران و سلطه بر خلق باشد.بلکه هدف نجات خلق و حرکت به سوی رشد و تعالی است.

برچسب ها: وبگردی ، ازغدی ، رحیم پور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار