مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طي بيانيه‌اي تاکيد کرد؛

ضرورت وحدت مسلمانان و ایستادگی در برابر توطئه‌های استكبار جهانی

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه ای انفجار تروریستی روز گذشته در شهر طرابلس لبنان را كه باعث كشته و زخمی‌شدن دهها نفر شد، محكوم كرد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه‌ای، انفجار تروریستی روز گذشته در شهر طرابلس لبنان را كه باعث كشته و زخمی‌شدن دهها نفر شد، محكوم كرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

دو انفجاری كه طرابلس و پیش از آن ضاحیه جنوبی بیروت را مورد هدف قرار داد با هدف برانگیختن فتنه مذهبی و شعله‌ور ساختن جنگ داخلی در لبنان رخ داد و دست جنایتكاری كه این اقدامات را انجام داد همان دستی است كه جنایتهای تروریستی در عراق و سوریه و ... را صورت می‌دهد؛ شكی نیست كه عناصر جنایتكار تروریستی كه دست به اینگونه جنایات می‌زنند، عناصری هستند كه از سوی امریكا، اسرائیل و برخی كشورهای منطقه هم‌پیمان آنها ساماندهی و حمایت می‌شوند.
 
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به شدت همه این عملیات تروریستی را محكوم و با نزدیكان شهیدان در طرابلس و ضاحیه ابراز همدردی می‌كند و از خداوند متعال برای آنها صبر مسئلت دارد.

مجمع تقریب بار دیگر همه مسلمانان را به وحدت صف و متمركز ساختن تلاش‌هایشان جهت ایستادگی در برابر توطئه‌های استكبار جهانی و اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی دعوت و بر ضرورت دوری از هر اقدامی كه جنایتكاران تروریست را به اهدافشان در ضربه زدن به مقاومت اسلامی و شعله‌ور ساختن جنگ مذهبی در لبنان و تبدیل سرزمین مقاومت و پایداری یعنی لبنان به جایگاهی برای جنگ داخلی می‌رساند، فرامی‌خواند.
 
از خداوند سبحان مسئلت داریم كه كشورهای اسلامی خصوصا سوریه و لبنان را به سرمنزل امنیت،‌صلح، خیر و رفاه برساند و برای مسلمانان جهت مقابله با دشمنان صهیونیست و هم پیمانان غربی آن وحدت به ارمغان آورده و برای مسلمانان و مقاومت اسلامی، پیروزی محقق گرداند.
انتهاي پيام/

برچسب ها: مجمع ، بیانیه ، لبنان ، تروریستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار