در اعتراض به تخریب باغ 18 هزار متری در لواسان صورت گرفت

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی 6 دانشگاه تهران به مدیر ستاد اجرای فرمان امام(ره)

بسیج دانشجویی 6 دانشگاه تهران خطاب به مدیر ستاد اجرای فرمان امام(ره) نامه سرگشاده‌ای منتشر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ بسیج دانشجویی 6 دانشگاه تهران خطاب به مدیر ستاد اجرای فرمان امام(ره) نامه سرگشاده‌ای منتشر کردند.

این دانشجویان در ابتدای بیانیه خود با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری آوردند: "آن چیزى که ثروت اصلى کشور است، که مناطق سبز اطراف شهرهاست، باغات داخل شهرهاست، و بخصوص جنگل‌هاست، باید محفوظ بماند. هم سازمان محیط زیست، هم دستگاه‌هاى ذى‌ربط دیگر دولتى، هم مسئولین و نمایندگان در مجلس، هم مسئولین در قوه‌ قضائیه، و در مورد شهرها و حریم شهرها هم شهردارى‌ها، در سرتاسر کشور موظفند که این کار را دنبال کنند. ما همیشه این مسئله را تکرار میکنیم، اما باز مى‌بینیم که کار درستى انجام نگرفت. مقام معظم رهبری – روز درختکاری - 15 اسفند سال 91"

دانشجویان بسیجی خطاب به محمد مخبر مدیر ستاد اجرای فرمان امام (ره) آوردند:پیرو نامه قبلی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در تاریخ 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 به جنابعالی در خصوص تفکیک غیرقانونی و تخریب باغ 18 هزار متری حکمت در لواسان گروهی از اعضای بسیج دانشگاه تهران به همراه نماینده ای از یکی از دستگاه های نظارتی مجددا از این باغ بازدید  کردند و دیدند اقدامی در راستای جلوگیری از تخریب باغ انجام نگرفت و ساخت و ساز در این باغ هنوز ادامه دارد.

به گفته این دانشجویان، برای ما روشن نیست که با وجود تاکیدات این روزهای مقام معظم رهبری بر قانون گرایی و تاکید مکرر ایشان بر حفاظت از باغات که اسفند ماه سال 1391 مجددا تصریح فرمودند، به چه دلیل دستگاه تحت مدیریت شما از تخریب این باغ جلوگیری نمی‌کند و نسبت به اعتراضات افکار عمومی در صدا وسیما و رسانه ها و اعتراضات بسیج دانشجویی بی اعتنایی می‌کند.

این دانشجویان در ادامه نامه خود خطاب به مخبر آوردند: ضروری است که جنابعالی در خصوص باغ حکمت لواسان سریعا دستور اعاده وضع این باغ به حالت سابق را صادر کنید و آن را بهتر از قبل احیاء کنید. تمام باغاتی را که در اختیار دارید در جهت دستور رهبری به دقت مراقبت کنید و کاری کنید که دستگاه تحت مدیریت شما در این خصوص نمونه باشد.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت

بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار