زنی که جهان را واژگونه می بیند!

بویانا دانیلوویچ، زن ۲۸ ساله صرب که در یک شورای شهر در صربستان کار می کند، همه ارقام و تصاویر را واژگونه می بیند. او برای تایپ کردن، از لوح رایانه ای که آنرا سر و ته نصب کرده استفاده می کند و در خانه تلویزیون را از سر روی میز تکیه می دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورونیوز ، بویانا دانیلوویچ، زن ۲۸ ساله صرب که در یک شورای شهر در صربستان کار می کند، همه ارقام و تصاویر را واژگونه می بیند. او برای تایپ کردن، از لوح رایانه ای که آنرا سر و ته نصب کرده استفاده می کند و در خانه تلویزیون را از سر روی میز تکیه می دهد.

بویانا می گوید: "من مردم را به طور عادی می بینم که روی دو پایشان ایستاده اند و نه روی سرشان. بزرگترین مشکل من جهت یابی فضایی ست.از اینکه نمی توانم گواهینامه رانندگی بگیرم، سرخورده شده ام. در مدرسه نیز مشکل داشتم و نتوانستم تحصیل دلخواهم را دنبال کنم.”

این زن صرب به نشریات محلی گفته که این مسئله شاید برای دیگران باورکردنی نباشد، اما برای او کاملا عادی است و از بدو تولد دنیا را اینگونه دیده است.

متخصصان دانشگاه های هاروارد و ماساچوست در آمریکا، گزارش پزشکان محلی در مورد بویانا را مورد شور قرار داده و اظهار نظر کرده اند که او از یک پدیده عصبی به نام "پدیده گرایش فضایی” رنج می برد.
منبع: تابناک
برچسب ها: زن ، دنیا ، دید ، واژگون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار