نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست آبان ماه برگزار می‌شود

نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست 15 تا 18 آبان با مشارکت تولیدکنندگان و فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی داخلی، شرکت‌های اروپایی و آسیایی به میزبانی نصف جهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي شالباف مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست با بیان اینکه تاکنون بیش از 80 شرکت ایرانی و خارجی و برخی از نمایندگی‌های معتبر بین‌المللی برای حضور در این گردهمایی ثبت نام کرده اند، تاکید کرد: نهمین نمایشگاه اصفهان پلاست امسال در فضایی به مساحت بیش از 10 هزار مترمربع برگزار خواهد شد ضمن آنکه تاکنون حضور 9 شرکت و نمایندگی معتبر آسیایی و اروپایی از کشورهایی همچون آلمان، ترکیه، چین و برخی از کشورهای همسایه قطعی شده است.
 
مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست با اعلام اینکه نمایشگاه امسال در چهار گروه اصلی کالایی شامل تولید و عرضه کنندگان مواد اولیه، ماشین آلات، خدمات صنعتی، فنی و مهندسی، بازرگانی و تولید و عرضه محصولات نهایی برگزار خواهد شد، گفت: همچنین در حاشیه این گردهمایی برگزاری کارگاه‌های آموزشی هم در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی با تاکید بر اینکه برگزاری این نمایشگاه‌های معتبر در ایران و رقابت با نمایشگاه‌های منطقه خاورمیانه همچون عرب پلاست و یورو ارشیا ترکیه منجر به ادامه رقابت صنایع تکمیلی پتروشیمی ایران با برخی از رقبای منطقه‌ای صنعت پتروشیمی ایران همچون عربستان سعودی و ترکیه خواهد شد، تصریح کرد: از سوی دیگر برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی زمینه را برای افزایش صادرات محصولات تکمیلی ونهایی پتروشیمی و پلیمری ایران به کشورهای منطقه همچون عراق، پاکستان، کشورهای آسیای میانه، حوزه قفقاز و منطقه خلیج فارس فراهم می کند.
 
وی با اشاره به ثبت نام شرکت‌هایی همچون هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی شهید تندگویان، خوزستان، پتروشیمی اروند، شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک) و پتروشیمی بندرامام برای حضور در نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست، خاطرنشان کرد: برای تمامی اعضای انجمن‌های تخصصی صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک، تخفیف ویژه ای معادل 10 درصد در نظر گرفته شده که با هماهنگی انجمن های مربوطه این تخفیف در مراحل ثبت نام اعمال خواهد شد.

گفتني است اين نمايشگاه با مشارکت شرکت های پتروشیمی، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی صنعت پتروشیمی، پلاستیک و سایر صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلیمری در نصف جهان برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاع بیشتر از برگزاری این گردهمایی می توانند به سایت نمایشگاه به نشانی http://www.isfahanplast.ir مراجعه فرمایند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار