تلويزيون BBC فارسي، باز هم در اختيار تروريست‌ها

پخش تصاوير تلويزيون نفاق با پول ماليات مردم انگليس/ تروريست‌ها باز هم پايشان به BBC باز شد

بلافاصله بعد از انتشار خبر حمله نيروهاي مردمي عراق به کمپ اشرف، سايت و تلويزيون وابسته به جريان نفاق به همراه ديگر بازوهاي رسانه‌‌اي اين جريان وارد عمل شدند تا با تبليغات پرحجم و پخش مستمر تصاوير حمله به اعضاي گروهک به نوعي در حال کسب وجاهت براي اعضاي اين گروهک تروريستي باشند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز خبري در فضاي مجازي منتشر شد که نگراني جريان‌ها و گروه‌هاي حامي منافقين را به همراه داشت. شب گذشته اعضاي خانواده‌هاي شهداي ترور شده به دست گروهک تروريستي منافقين به همراه نيروهاي امنيتي عراق در حمله به کمپ اشرف بنا بر آمار ارائه شده از رسانه‌ها، بيش از 44 نفر از اعضاي اين گروهک را به هلاکت رساندند و نزديک 80 نفر را نيز دستگير کردند.

بلافاصله بعد از انتشار اين خبر، سايت و تلويزيون وابسته به جريان نفاق به همراه ديگر بازوهاي رسانه‌‌اي اين جريان وارد عمل شدند تا با تبليغات پرحجم و پخش مستمر تصاوير حمله به اعضاي گروهک به نوعي در حال کسب وجاهت براي اين گروهک تروريستي باشند.

نکته‌اي که در اين ميان قابل توجه بوده حضور دوش به دوش شبکه وابسته به خاندان سلطنتي (BBC فارسي) در کنار سايت و تلويزيون وابسته به گروهک نفاق در پوشش اخبار مي‌باشد.

از صبح امروز سايت BBC‌ فارسي با پوشش اخبار مربوط به حمله به کمپ اشرف ضمن پوشش همه جانبه اخبار اين حمله با انتشار پر حجم و گسترده اخبار برگرفته از سايت‌ گروهک نفاق سعي در کسب وجاهت براي اين گروهک تروريستي داشته است.

با شروع برنامه‌هاي تلويزيون BBC فارسي، تحريريه اين شبکه با استناد به تصاوير پخش شده از تلويزيون وابسته به گروهک تروريستي منافقين تمام تلاش خود را براي دادن وجهه‌ به اعضاي اين گروهک به کار بست.

اين شبكه حامي تروريست‌ها با تهيه گزارشي از حمله امروز به کمپ اشرف تمامي تصاوير پخش شده از شبکه نفاق را به عنوان مستندات خود به روي آنتن برد.




البته اقدام بي بي سي فارسي در پوشش جانبدارانه اخبار گروهک تروريستي منافقين دور از انتظار نبود چرا که پيش از اين نيز اين شبکه با آنتن دادن به اعضاي اين گروهک تروريستي از جمله اردشير اميرارجمند، آنتن اين شبكه دولتي را در اختيارمنافقين قرار داده بود.

گفتني است BBC فارسي، با در اختيار قرار دادن امکانات خود به گروهک‌هاي تروريستي تجزيه طلب و اعضاي وابسته به سلطنت طلب‌ها و همچنين گروهک‌ تروريستي ريگي، خدمات گسترده‌اي را در اختيار آن‌ها قرار داده است.



انتهاي پيام/


برچسب ها: منافقین ، bbc ، اشرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۱:۱۹ ۲۷ دی ۱۳۹۲
ای خدا این نامرد ها را نا بود کن الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۳۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
خدا لعنت کنه اونهارو
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۱۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
اینا کسایی بودن که فقط به فکر قدرت بودن برای همینم حاظر بودن دست به هر جنایتی بزنن. سرونشتشان نابودیست.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۰۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
انشالله منافقان نابود شوند آنها آنقدر جنایت در حق مردم ایران انجام دادن که دشمنان دیگر انجام ندادن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۵۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
مرگ بر منافقین کوردل و خیانتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
این نامردها باید نابود شوند یا علی
Iran (Islamic Republic of)
پگاه
۲۲:۲۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
من حالم از این بیشتر گرفته میشه که تازگیا به اینا میگن مجاهد اینا یه مشت جانی وقاتلن که تشنه ی قدرتن ومیخوان ایران رو مال خودشون بکنن به امیدخدابه نبودی میرسن
آخرین اخبار