توپ‌هایی که خانه را دسته گل می کنند +عکس

تمیر کردن خانه کاری خاص است که شاید خیلی ها آن را دوست نداشته باشند زیرا سختی های خود را دارد و باید فعالیت فراوانی انجام داد تا یک خانه کاملا تمیز و عاری از هر گونه کثیفی شود.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، از انجایی که آینده محلی برای خودنمایی ربات ها خواهد بود باید انتظار  طرح ها و ایده های عجیب نیز داشته باشیم. ربات هایی که خانه ها را تمیز می کنند یا خریدهای ما را انجام میدهند از این دسته ربات ها و طرح های آینده نگرانه هستند.

همیشه آرزو داشته ایم که رباتی کارهای خانه را انجام دهد تا ما کمی از دست آن راحت بوده و به کارهای خودمان برسیم. این آرزو در میان تمام انسان ها به نوعی مشترک است زیرا طراحان همیشه به دنبال ساخت چنین ربات هایی بوده اند.



"آدرین پرز زاپاتا" به تازگی ایده ای جالب در مورد ربات های نظافتچی داده است که در نوع خود بسیار جالب هستند. طرح او شامل گوی هایی است که می توانند پرواز کرده و نقاط کثیف خانه را تشخیص دهند.

این توپ های پرنده در هوا می توانند به چندین پرنده کوچکتر تقسیم شوند و هر کدام مسئول تمیز کردن قسمتی خاص خواهند بود. این ربات ها پس از تمیز کاری به یک نقطه خاص بازمیگردند تا به دستگاه ابتدایی چسبیده و شارژ شوند.

این توپ های نظافت چی توانایی آن را دارند تا کل خانه و حتی غیرقابل دسترس ترین نقاط را نیز تمیز کنند از این رو میتوان آن ها را بهتیرن نظافتچی های تاریخ نامگذاری کرد. ایده این ربات ها تا سال 2020 به واقعیت تبدیل خواهد شد.












اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
amir reza
۱۶:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
ای بابا یه ده سالی طول می کشه تا به تولید انبوه برسه بعد هم یه سی سالی طول می کشه به ایران بیاد بعد بازم یه ده سالی هم طول می کشه تا قیمتش پایین بیاد بعد می بینی ما اون وقت توی سینه ی قبرستونیم.
نتیجه گیری:خوب نگاه کن چون شاید دیگه ندیدیش ها
Iran (Islamic Republic of)
امین کیا
۱۲:۵۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
با تو خیلی موافقم
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۰۸:۴۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
افرین موافقم..........
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۵:۲۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
ای گل گفتی....
Iran (Islamic Republic of)
kian
۱۲:۲۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
خیلی جالبه. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
هنوز از خیال تا واقعیت خیلی راه است!
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۱۲:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
العان همه برای خودشون یپا داونچی شدن
Iran (Islamic Republic of)
sanaz
۱۲:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
بسیار جالب بود . ممنون از مطالب به روزتان.
آخرین اخبار