هداياي سينمايي شبكه ها براي آخر هفته

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني كه پنجشنبه و جمعه از شبكه هاي مختلف سيما براي بينندگان روي آنتن خواهند رفت معرفي شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ اين فيلم‌ها را در تعطيلات آخر هفته از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار، تهران، نمايش، شما و آموزش سيما مي‌بينيد.
 
شبكه يك سيما
 
 فيلم سينمايي « ترفيع » به كارگرداني استيو كنراد محصول 2008 آمريكا ، پنج شنبه 14 شهريور ماه ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش مي شود .
 
داگ كه معاون فروشگاه بزرگي است در راه پيشرفت شغلي ترفيع گرفته و قرار است به زودي به عنوان مدير يكي از شعب فروشگاه منصوب شود. او كه پس از مدت ها تلاش به موفقيت بسيار نزديك شده است با ورود ريچارد دچار چالش جديدي مي شود. ريچارد به تازگي از شهر ديگري به آنجا آمده و رقيب داگ براي احراز پست مديريت محسوب مي شود. درگيري هاي آنها براي كسب اين موقعيت لحظه هاي طنزي را ايجاد مي كند. عاقبت ريچارد به دليل اعتياد از دور رقابت خارج شده و داگ به عنوان رئيس شركت منصوب مي شود.  
 
شين ويليام اسكات ، جان سي ريلي در فيلم سينمايي « ترفيع » به ايفاي نقش پرداخته اند .
 
فيلم تلويزيوني « آخرين ملكه زمين » به كارگرداني محمدرضا عرب و تهيه كنندگي سيد عليرضا سجادپور، جمعه 15 شهريور ماه ساعت 14:50 شهريور از شبكه يك سيما پخش مي شود .
 
علي‌بخش جوان مهاجر افغاني كه در ايران مشغول به كار است از خانواده به خصوص همسرش شاه گل مدتي بي خبر است. حوادث و تهديد حمله‌ آمريكا به كشور افغانستان دلشوره هاي علي‌بخش را بيشتر مي كند و او تصميم مي گيرد به كشورش افغانستان بازگردد، كه در اين سفر ...
 
قربان نجفي، اصغر همت و علي آزادنيا در فيلم تلويزيوني « آخرين ملكه زمين » بازي كرده اند.
 
شبكه دو سيما
 
فيلم سينمايي « گلستان » به كارگرداني ديود داوان و تهيه كنندگي ناندو جي تولاني ساعت 1 بامداد روز پنج‌شنبه 14 شهريور ماه از شبكه دو سيما پخش مي شود .
 
اين فيلم  در مورد ويلائي بزرگ به نام گلستان است كه متعلق به مرد بزرگ و با عزتي است كه دست بر قضا تمام دارائي خود را از دست مي دهد و ...
 
فيلم سينمايي « گلستان »  محصول سال 1990 هندوستان است .
 
انيميشن « سندباد 3 » پنجشنبه 14 شهريور ماه ساعت 9 در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبكه دو سيما روي آنتن مي رود.
 
فيلم  سينمايي « خواهران غريب » به كارگرداني و تهيه كنندگي كيومرث پور احمد ، پنج شنبه 14 شهريور ماه ساعت 14:30 از شبكه دو سيما پخش مي شود .
 
در اين فيلم با بازي افسانه بايگان، خسرو شكيبائي، لادن طباطبائي خواهيد ديد: نرگس و نسرين دو دختر دبستاني هستند كه در جشن مدرسه‌ها يكديگر را مي‌بينند و پي مي‌برند كه خواهران دوقلوي يكديگرند. پدر آهنگساز آنها در گذشته از مادرشان كه خياطي مي‌كند جدا شده است، اما اين ماجرا را هرگز به آنها‌ نگفته بودند. يكي از آنان نزد مادرشان و ديگري نزد پدرشان زندگي مي‌كرد. آنان تصميم مي‌گيرند تا جايشان را عوض كنند، و به دليل شباهت بسيار اين دو خواهر دوقلو پدر و مادر متوجه موضوع نمي‌شوند. اين جابجائي باعث وقوع ماجراهائي مي شود.
 
از يك سو پدر قرار ‌است با همكار و نامزدش، ثريا ازدواج كند، و ثريا قرار است به سال‌ها گمنامي پدر در عرصه خوانندگي و آهنگ سازي خاتمه بدهد، دختر‌ها تصميم مي‌گيرند مانع ازدواج پدر و ثريا شوند. نرگس و نسرين تلاش مي كنند بعد از مدتها پدر و مادرشان را دوباره با هم روبرو كنند و ...
 
فيلم سينمايي « توطئه (قسمت دوم) » به كارگرداني اندرو هال ، پنجشنبه 14 شهريور ماه ساعت 21:00 از شبكه دو سيما پخش مي شود .
 
رئيس جمهور دموكرات جديد آمريكا كه با سياست هاي جنگ طلبانه بوش مخالف است، در يك عمليات تروريستي ترور مي شود. استيو كه سابقا در عراق خدمت مي كرده و به دليل كشتار بي‌رحمانه حديثه دچار جنون و تا حدي فراموشي شده است، از سوي مقامات كاخ سفيد به عنوان قاتل رئيس جمهور معرفي مي شود و تحت تعقيب قرار مي‌گيرد. هر چند رسانه ها تروريست هاي مسلمان و گروه هاي خارجي را به دست داشتن در اين عمليات پيچيده متهم مي كنند ولي مخاطب به تديج در مي يابد كه ...
 
استفان دورف، كاترين مورينو و گرگ بريك در فيلم سينمايي « توطئه (قسمت دوم) » به تهيه كنندگي جاستين بادل، زنون يونكو و كارون ووكي محصول سال  2008  فرانسه و كانادا بازي كرده اند .
 
انيميشن «  سندباد 7 » جمعه 15شهريور ماه ساعت 8 در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبكه دو سيما پخش مي شود.
 
فيلم سينمايي « رقابت » به كارگرداني جيمز كانتر ، جمعه 15 شهريور ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش مي شود .
 
داستان اين فيلم كه در سال 1976 اتفاق مي افتد ، درباره پسري به نام بابي مي باشد كه بعد از فوت والدينش به شهر ديگري مي رود تا نزد عمو و زن عموي خود زندگي كند. او در آنجا با مردي به نام جيم آشنا مي شود كه سابقاً قهرمان مسابقات ماشين‌هاي دست ساز كشور بوده و حالا در انزوا به سر مي برد. بابي كه نيز مانند پدرش به اين ورزش علاقمند است طرح‌هاي خود را به جيم نشان داده و او را متقاعد مي كند تا در ساخت ماشين به او كمك كند. عموي بابي با اين كار مخالف است اما اصرار همسرش و علاقه و پيگيري بابي باعث مي شود تا به آنها كمك كند. در ادامه بابي در مسابقات محلي شركت مي كند و موفق مي شود تامي همكلاسي و بچه شرور مدرسه را شكست داده و به رقابت‌هاي داخل كشور راه يابد. شركت در مسابقات و رقابت سالم باعث بهبود رابطه تامي و بابي مي شود.
 
جان اشنايدر و جيسون فيلم سينمايي « رقابت » محصول 2007 آمريكا بازي كرده اند .
 
فيلم سينمايي « به خاطر دخترم » به كارگرداني جين پير سيناپي ، جمعه 15 شهريور ماه ساعت 23 از شبكه دو سيما پخش مي شود .
 
پائول عكاس مجله بعد از يك مسافرت بسيار طولاني به خانه بر مي گردد و متوجه مي شود دخترش ماري به دليل افسردگي در آسايشگاه بستري شده و پسرش نيز با دختري ژاپني ازدواج كرده و قصد دارد با او به ژاپن برود. پائول بعد از صحبت با دكتر ماري متوجه مي شود وضع او بسيار حادتر از افسردگي بوده و در واقع وي ماه هاست با كسي حرفي نزده و به يك جا خيره است. پائول سعي مي كند تا با يادآوري خاطرات گذشته احساسات ماري را تحريك و او را مجبور به واكنش كند. در ابتدا دكتر ماري مخالفت مي كند ولي پائول وي را متقاعد مي كند.
 
پائولينه اتينه، تئو فريلت، ياكوب گامبلين در فيلم سينمايي « به خاطر دخترم » محصول سال 2011 فرانسه بازي كرده اند .
 
شبكه سه سيما
 
فيلم تلويزيوني « و از سرنوشت » به كارگرداني فرزاد مؤتمن و تهيه كنندگي سعيد سالار زهي ، پنجشنبه 14 شهريور ماه ساعت 11 از شبكه سه سيما بازپخش مي شود .
 
داستان زندگي زني ميانسال است كه دو فرزند دارد و مدت هاست كه خبري از همسرش نيست. او براي رفع مشكلات زندگيش وارد بازار مي شود و جنس خريده و تحويل مغازه هاي داخل شهر مي دهد و سودي را براي خود به دست مي آورد. او براي پرداخت اجاره خانه و از طرفي نيز خريد خانه، به فكر پول بيشتر است. بنابراين از اعتماد كسبه سوء استفاده كرده و با طرح اينكه آنها مي توانند در سهام يك كارخانه سهيم بشوند پول آنها را گرفته ولي ...
 
نگين صدق گويا ، جمشيد جهان زاده و فهيمه رحيميان در فيلم تلويزيوني « و از سرنوشت » محصول سال  1392 مركز سيما فيلم بازي كرده اند.
 
فيلم سينمايي « پادشاه ديوانه (قسمت سوم) » به كارگرداني ديويد كارسون پنجشنبه 14 شهريور ماه ساعت 16:30 از شبكه سه سيما پخش مي شود .
 
ورجينيا دختر جواني است كه با پدرش در كنار پاركي سرسبز زندگي مي‌كند مادرش آنها را در زماني كه 7 ساله بوده ترك كرده است. او در يك شب به طور اتفاقي از ديوار زمان  عبور مي كند و به دوران فرمانروايي شاهزاده وندل مي رود. پدرش هم كه در جستجوي اوست به او مي پيوندد. آنها ناخواسته در جايگاهي قرار مي گيرند كه مجبور مي‌شوند براي حمايت از شاهزاده وندل كه توسط نامادري‌اش به يك سگ تبديل شده با سختي هاي زيادي مواجه شوند و سرانجام با كمك پدرش و گرگي به صورت انسان درآمده و از طرف نامادري شاهزاده ماموريت دارد تا سگ فراري (شاهزاده ) را پيدا كند موفق مي‌شوند نقشه زن جادوگر را بهم ريخته و با استفاده از آيينه جادويي به زمان خود برگردند ...
 
فيلم تلويزيوني « برهوت » به كارگرداني شهرام شاه حسيني و تهيه كنندگي محمدرضا شفيعي ، پنجشنبه 14 شهريور ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش مي شود .
 
آذر دختري كه با مادر بيمار و برادر كوچكش زندگي مي‌كند شبي مادر آذر به علت آلزايمر گم مي شود و وقتي آذر سعي در پيدا كردن او داشته با جواني تصادف مي كند . آذر از ترس فرار مي‌كند اما فرداي آن روز عكس هاي صحنه تصادف به دستش مي رسد و متوجه مي شود كه عكاسي از صحنه تصادف عكس گرفته و به خاطر باج گيري، آنها را نزد وي فرستاده . آذر به توصيه دوستش نزد فردي به نام حاتم مي‌رود كه استاد عرفان است. حاتم 5 ميليون به آذر قرض مي دهد تا به خانواده آن پسر مرحوم كمك كند و ...
 
بهاره افشاري ، احسان عيوضي نژاد ، سوگل طهماسبي در فيلم تلويزيوني « برهوت » ايفاي نقش كرده اند .
 
فيلم سينمايي « هوش مصنوعي » به كارگرداني استيون اسپيلبرگ ، پنجشنبه 14 شهريور ماه ساعت 23:30 از شبكه سه سيما پخش مي شود .
 
زماني در آينده ، اغلب خشكي هاي زمين به دليل يك پديده اقليمي زير آب فرو رفته‌اند انسان ها دچار بحران غذا و جمعيت شده اند. به همين دليل مقررات براي كنترل جمعيت وضع شده است. در اين حين پروفسورها و همكاران موفق مي شوند نوعي روبات هوشمند بسازند كه همه نوع قابليت احساسي از جمله عاشق شدن و جلب محبت و مهرباني كردن را دارا هستند.
 
جودلاو ، هيلي جوئل ازمنت ، فرانيس اوكانو ، سام رودبارذر در فيلم تلويزيوني « هوش مصنوعي » محصول سال 2001 آمريكا ايفاي نقش كرده اند .
 
جمعه 15 شهريور ماه ساعت 11 فيلم سينمايي « محافظين محله » به كارگرداني اكيوا اشافر از شبكه سه سيما باز پخش مي شود.
 
اين فيلم با بازي بن استيلردرباره اون تراتويگ صاحب يك فروشگاه در يك شهر كوچك است كه به نظر مي رسد فرد موفقي است كه دوستان زيادي دارد و زندگي خانوادگي آرامي را با همسرش مي گذراند. اما يك حادثه اي اين زندگي بي دردسر و آرام را به چالش مي كشد. و آن كشته شدن مرموز نگهبان شب فروشگاه اون است. اون كه ماموران پليس محله را چندان در پيگيري اين پرونده مصمم نمي بيند؛ تصميم مي‌گيرد خودش يك گروه نگهبان محله تشكيل دهد. اما ...
 
فيلم سينمايي « محافظين محله » محصول سال2012 امريكا است.
 
فيلم تلويزيوني « كي پكس » به كارگرداني لاين سوفتلي در ژانر حادثه اي ، جمعه 15 شهريور ماه ساعت 16 از شبكه سه سيما پخش مي شود .
 
فيلم محصول سال 2001 آمريكا، آلمان،است.
 
دكتر مارك پاول روان شناس يك مركز پزشكي است كه يك روز با بيمار عجيبي برخورد مي كند . او ادعا مي كند كه از سياره اي به نام كي پكس آمده كه ويژگي‌هاي منحصر به فردي دارد. در اين سياره ادم ها به روشي زندگي مي كنند كه براي زميني ها عجيب است و عاداتي دارند كه زميني ها نمي توانند انها را درك كنند. اين فرد كه خود را پروت مي نامد در ميان بيماران اميدهايي به وجود مي آورد مبني بر اينكه تنها مي تواند يك نفر را با خود به سياره كي پكس ببرد. بيماران به جنب و جوش مي افتند و تلاش مي كنند نفر انتخاب شده خودشان باشند. مدعيات پروت به نظر دكتر پاول خيلي منطقي به نظر مي رسد تا حدي كه پروت را به منزلش مي برد و با خانواده اش روبرو مي كند تا عكس العمل هاي او را در مواجهه با يك خانواده معمولي زميني ببيند.
 
كوين اسپيسي ، جف بريدج و مري مك كورماك در فيلم تلويزيوني « كي پكس » بازي كرده اند .
 
شبكه چهار سيما
 
فيلم سينمايي « آرسنيك و تور كهنه » به كارگرداني فرانك كاپرا محصول سال 1944 آمريكا ، پنجشنبه 14 شهريور ماه ساعت 11 در قالب جشنواره فيلم هاي تابستاني از شبكه چهار سيما پخش مي شود .
 
فيلم سينمايي « مرگ و زندگي 1918 » به كارگرداني كلاسون اولسون ، پنج شنبه 14 شهريور ماه ساعت 16 از شبكه چهار سيما روي آنتن مي رود.
 
در اين فيلم با بازي نيك نيگنل ، آنتون هاگبلون ، پيتر كوين آمده است : اين فيلم كه سال 1918 اتفاق مي‌افتد، گروهي سرباز  فنلاندي را روايت مي كند كه با هم دوست هستند و در جنگ داخلي فنلاند در كنار هم با دشمن مي جنگند .... آنها براي اينكه كشور را از دست ناسيوناليست‌هاي افراطي نجات دهند تلاش مي كنند تا آنها را از شهر و روستاها بيرون كنند. بالاخره پس از فداكاري و پشتيباني از يكديگر جنك را با پيروزي پشت سر مي گذارند اما در طول مدت جنگ از اين افراد 2 نفر از آنها كشته مي شوند و عده اي زخمي و پنج نفر از آنها سالم به شهر خود باز مي گردنند كه دچار صدماتي در جنگ شده اند. حالا همگي تلاش مي‌كنند شهر و روستاي خود را بازسازي كنند.
 
فيلم سينمايي « قاعده بازي » به كارگرداني احمدرضا معتمدي ، جمعه 15 شهريور ماه ساعت 11 در قالب جشنواره فيلم هاي تابستاني از شبكه چهار سيما روي آنتن مي رود.
 
داستان فيلم سينمايي « قاعده بازي » با بازي داريوش ارجمند و جمشيد هاشم پور درباره مردي است كه دو زن، يكي از محلات پائين شهر و يك زن نيز در محلات بالا شهر دارد و از هر كدام از اين زن‌ها نيز فرزنداني دارد كه از وجود يكديگر بي خبر هستند .
 
فيلم سينمايي « روياي بيابان » به كارگرداني لو زانگ، جمعه 15 شهريور ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما 4» از شبكه چهار سيما روي آنتن مي رود.
 
در اين فيلم با بازي بك چول و بات اوليزي مي بينيم : پيرمردي كه در بيابان به همراه خانواده اش زندگي مي‌كند؛ و مشغول كاشت درخت و بيابان زدايي است. مجبور مي شوند براي درمان بيماري دخترشان به شهر بروند. پيرمرد نمي تواند در شهر زندگي كند و نمي تواند كاشت درخت را متوقف كند. بنابراين او به روستا باز مي گردد ولي زن و دخترش براي ادامه درمان در شهر مي مانند. اما چيزي نمي گذرد كه ...
 
فيلم سينمايي « روياي بيابان » محصول سال 2007 كره جنوبي است.
 
شبكه تهران
 
فيلم سينمايي طنز « باغ آلوچه » به كارگرداني بهروز شعيبي پنج شنبه 14 شهريور ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش مي‌شود.
 
مردي به قصد دزدي وارد خانه اي مي شود و با پسر بچه تنهايي روبه رو مي شود كه مادرش پرستار شيفت شب است او خود را دوست پدر پسربچه معرفي مي كند تا از او مواظبت كند تا اينكه طي يكسري جريانات دزد منصرف مي شود و خانه را ترك مي كند.
 
فيلم تلويزيوني « عمليات غيرممكن 1 » به كارگرداني برايان دي پالما جمعه 15 شهريور ماه ساعت 40 دقيقه بامداد از شبكه تهران سيما پخش مي­شود.
 
جيم فيليپس براي جلوگيري از يك سرقت مهم براي ماموريت به پراگ  فرستاده مي‌شود و همسرش كلر و دوستش اتان هانت نيز در اين ماموريت او را همراهي مي كنند ولي اين ماموريت لو رفته و با شكست روبه رو مي شوند....
 
تام كروز ، جان ويت ، امانوئل برت ، هنري كزرني در فيلم تلويزيوني « عمليات غيرممكن 1 » در ژانر حادثه اي و محصول سال 1996 آمريكا بازي كرده اند.
 
انيميشن « جرج كنجكاو » به كارگرداني متيو اوكالاگان جمعه 15 شهريور ماه ساعت 9:15 از شبكه تهران پخش خواهد شد .
 
ويل فرل ، درو بريمور ، يوجين لوي در انيميشن « جرج كنجكاو » بازي كرده اند .
 
فيلم تلويزيوني « دختري به نام آهو » به كارگرداني قدرت الله صلح ميرزايي، جمعه 15شهريور ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران سيما پخش مي شود.
 
داستان « دختري به نام آهو » با بازي بهزاد فراهاني ، مريم اميرجلالي،  سيروس گرجستاني، مجيد ياسر، شهرام عبدلي و مهدي اميني خواه درباره مردي به نام آقا مرتضي حشمت است كه چهار پسرش ازدواج كرده اند و تمام آنها صاحب پسر شده اند. آقا مرتضي كه خيلي دوست دارد نوه دختري داشته باشد به تكاپو مي افتد تا مقدمات ازدواج پسر پنجمش را كه به تازگي از سربازي آمده است، مهيا كند. اما ...
 
شبكه شما
 
پنجشنبه 14 شهريور ماه ساعت 23 فيلم تلويزيوني « خواب آرام » از شبكه شما پخش خواهد شد.
 
راغب مالك شركتي ساختماني كه در كارش چندان صادق نيست ، اخيراً دچار دردسر عجيبي شده است . او كه همسرش را از دست داده و به گمانش پسرش ماهان كه از دست پدر رنج هاي زيادي كشيده ، در گذشته  است با شخصي ناشناس روبرو شده كه به شكل تلفني او را تهديد به افشاي اعمال ناصوابش مي كند .
 
رضا سمندريان ، مانا بهرامي ، رادمهركشاني  و ملك مسعودي درفيلم تلويزيوني « خواب آرام  » به كارگرداني  كاظم معصومي و تهيه كنندگي امير حسين شريفي از توليدات صدا و سيماي مركزاصفهان بازي كرده اند .
 
فيلم تلويزيوني « بازگشت » جمعه 15 شهريور ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش مي شود.
 
پس از به توپ بستن مجلس در دوران محمد علي شاه قاجار نامدار جوان بازرگان پسر مرحوم حاج عزيز پارچه فروش به زادگاهش لرستان ـ بروجرد باز مي گردد تا شغل پدر را ادامه دهد. وي به سراغ بدهكاران پدر مي رود ولي در جمع آوري طلب ها دچار مشكل مي شود. امير افخم حاكم بروجرد كه با زنداني كردن سيد جمال واعظ مشروطه خواه از طرف مردم تحت فشار است ، با درخواست تهران مبني بر پرداخت پيش از موعد خراج ساليانه مواجه مي شود. او به دنبال شخصي براي تامين خراج شهر مي باشد كه پيشكارش نامدار را به او معرفي مي كند. نامدار با ديدن دختر ميرزا دل در گرو عشق او بسته و به خواستگاري او مي رود ، اما...
 
مجيد سعيدي ، مير طاهر مظلومي و محمد ساربان در فيلم تلويزيوني « بازگشت » به كارگرداني حسن هدايت و تهيه كنندگي سيد امير هاشمي از توليدات صدا و سيماي مركز لرستان بازي كرده اند .
 
شبكه پويا
 
انيميشن سينمايي « نبرد در آسمان » پنجشنبه 14 شهريور ماه ساعت 21  به روي آنتن شبكه پويا مي رود .
 
در دنياي فراتر از تصور پسر جواني به نام جاشوآ توسط موجود مكانيكي شيطان صفتي به نام نمكلوس از خانه اش رانده مي شود. او به نيروهاي سربازان آسمان مي پيوندد تا از آسمان‌ها محافظت نمايد.
 
انيميشن سينمايي « جوجه كوچولو » جمعه 15 شهريور ماه ساعت 21 از شبكه پويا پخش مي شود .
 
موضوع كلي داستان اين انيميشن در مورد جوجه اي است كه با موجودات فضايي برخورد مي كند. ولي چون مدركي براي اثبات حرف يا حقانيت خود ندارد، تحقير شده و مورد تمسخر قرار مي گيرد. ولي زماني كه فضايي‌ها به زمين حمله مي كنند، اوست كه منجي زمين شده و همه را نجات مي دهد. جوجه كوچولو ناقوس كليسا را به عنوان هشدار براي مردم شهر به صدا در مي آورد. انگار او از حادثه اي در آينده خبر دارد كه فقط خود او مي‌داند و براي ديگران غير قابل باور است. و اين كار او شهر را به هم مي ريزد و اين بهم ريختگي بسيار بزرگ، سريع و عجيب مي باشد
 
شبكه آموزش
 
فيلم تلويزيوني « در دنياي بهتر » به كارگرداني سوزانه باير و تهيه كنندگي سيسه گراوم يورگنسن جمعه 15 شهريور ماه ساعت 10 از شبكه آموزش پخش مي شود .
 
داستان فيلم با بازي ميكائيل پرسبرنت، ويل جانسون و ادي كيماني از اين قرار است كه : پسري به نام كريتسين بعد از مرگ مادرش همراه با پدر خود به خانه مادربزرگ كه در شهر ديگري مي رود. روز اول مدرسه او شاهد اذيت و آزار پسري هم سن خود به نام اليان توسط تعدادي از بچه هاي شرور مي شود. بر حسب اتفاق وقتي وارد كلاس جديدش مي شود متوجه مي شود كه آنها در همان كلاس هستند و....
 
« در دنياي بهتر » محصول سال 2010 دانمارك و سوئد در ژانر خانوادگي ساخته شده است.
 
شبكه قرآن و معارف
 
فيلم تلويزيوني « پسر ارشد من »  جمعه 15 شهريور ماه ساعت 15 از شبكه قرآن و معارف پخش مي شود.
 
شـبـكـه نمـايـش
 
فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « كوچه محبوب » ، « بازگشت پاندا »، « ياور » ، « ستاره هاي خوشبختي من»، « بيلي باتگيت » و « شجاع دل » پنجشنبه 14 شهريور ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش روي آنتن مي رود.
 
فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « سرقت ادبي » ، « ارباب كتاب‌ها »، « روي من حساب كن » ، « نوكاس » ، «نبرد هارت » و « تيرانداز تپانچه طلايي » جمعه 15 شهريور ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19 ، 21 و 23 از شبكه نمايش روي آنتن مي رود.

برچسب ها: سینما ، شبکه ، برنامه ، آخر هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار