دیدگاه کارشناسان پرسپولیس در مورد بازی دربی 77

هفتاد و هفتمین بازی دربی سرخابی ها امروز 15 شهریور ساعت 18:50 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که مي توانيد در زير اظهارات پيشکسوتان پرسپوليس را بخوانيد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در حالی روز جمعه 15 شهریور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند که فاصله کم دو تیم در جدول به حساسیت بازی دربی 77 اضافه کرده است. بازی دربی بهانه ای شد تا نظرات پیشکسوتان دو تیم را در مورد این بازی جویا شویم که در ادامه از نظر خواهیم گذراند.  
 


*پنجعلی: بازیکنان ما توانایی شان را روی زمین اثبات کردند


مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط سرخابی ها در آستانه دربی گفت: شرایط تیم بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان بسیار مناسب است و بازیکنان آماده بازی با رقیبشان استقلال هستند.  
 
محمد پنجعلی در ادامه اظهار داشت: بازیکنان ما تمام تلاششان را انجام می دهند تا در طول 90 دقیقه گل بزنند و سه امتیاز بازی را کسب کنند.  
 
پنجعلی تصریح کرد: من به بازیکنان پرسپولیس اطمینان کامل دارم که می توانند استقلال را ببرند. ما سعی می کنیم به جای کری خوانی توانایی هایمان را در زمین مسابقه به رخ استقلال بکشیم.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم شاهد یک بازی جذاب و دیدنی از هر دو تیم باشیم و پرسپولیس هم بتواند این بازی را به نفع خود به پایان ببرد.  
 


*زادمهر: بازی دربی شرایط خاص خود را دارد  


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی 77 سرخابی ها گفت: بازی دربی شرایط خاص خود را دارد برد پرسپولیس در بازی قبل و باخت استقلال مقابل همنامش استقلال خوزستان دلیلی بر نتیجه گرفتن پرسپولیسی ها در این بازی ندارد.  
 
زادمهر در ادامه بیان داشت: اکثر دربی ها بازی قشنگی نبوده و تیم های سرخابی با احتیاط بازی کردند. امیدوارم تماشاگران بازی جذاب همراه با برد پرسپولیش را شاهد باشند.  
 


*آشتیانی: بازی دربی مبتنی بر احساسات است  


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی 77 گفت: بازی دربی بیشتر برمبنای احساسات است و از لحاظ فنی در مورد این بازی نمی شود صحبت کرد.  
 
ابراهیم آشتیانی در ادامه بیان داشت: خط میانی پرسپولیس فصل گذشته بزرگترین ضعف این تیم بود اما امسال با حضور عالیشاه، صادقیان و دهنوی نقاط ضعف این خط بهبود یافته است. به هر حال خط میانی پرسپولیس نسبت به استقلال از وضعیت بهتری برخوردار است.  
 
آشتیانی بیان داشت: آبی پوشان از نظر سرعت استاندارد لازم را ندارند و بازی کندی ارائه می دهند اما پرسپولیسی ها هافبک های سرعتی دارند می توانند در ضد حملات روی دروازه استقلالیها خطرساز شوند.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم روز جمعه شاهد برد پرسپولیس مقابل استقلال باشیم و دل هواداران پرسپولیس شاد شود. 



*کاشاني: در فوتبال ما معجزه کار اصلي را انجام مي‌دهد

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم امروز شاهد يک بازي جوانمردانه و اخلاق محور که باعث بالا بردن سطح فرهنگ جامعه مي‌شود، باشيم.
جعفر کاشاني در مورد دربي امروز گفت: بازي دو تيم استقلال و پرسپوليس از پر طرفدراترين بازي‌ هاي کشور ماست بنابراين از حساسيت بالايي برخوردار است و اميدوارم بازيکنان يک بازي جوانمردانه اي را ارائه دهند و باعث بالا بردن سطح فرهنگ جامعه شوند.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه درباره‌ي موقعيت و شانس پيروزي تيم‌ها اظهار داشت: هرتيمي که از موقعيت‌هاي خود بهتر استفاده کند برنده بازي است. اما اين نکته را نبايد فراموش کرد که در فوتبال ما معجزه کار اصلي را انجام مي‌دهد. آنقدر که معجزه مي‌تواند تاثير گذار باشد مسائل فني کارساز نيست.

وي در خصوص خلعتبري و تاثيرش در تيم گفت: يک فرد نمي تواند برد يا باخت يک تيم را تعيين کند. خلعتبري در همکاري با ساير افراد تيم مي‌تواند موجب پيروزي پرسپوليس شود. چرا که فوتبال يک بازي تيمي بوده و همکاري و تعامل بازيکنان با يکديگر در روند بازي بسيار تاثير گذار است.

کاشاني در پايان درباره‌ عملکرد دايي گفت: الان نمي‌توان در مورد دايي نظري داد چرا که بايد منتظر ماند و در آخر فصل کار وي را ارزيابي کرد.اما آنگونه که پيداست دايي مي‌تواند با همکاري اطرافيانش و افراد تاثير گذار نتايج خوبي کسب کند.

 


*ابوالقاسیم پور: تساویهای دربی خسته کننده است  


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی 77 سرخابی ها گفت: بازیهای دربی آنقدر مساوی شده که همه اهالی فوتبال از این تساوی ها خسته شدند.  
 
بهنام ابوالقاسم پور در ادامه اظهار داشت: انتظارات از هر دو تیم سرخابی بالا است بازیکنان هر دو تیم باید دستورات و تاکتیک های کادر فنی را خوب اجرا کنند و یک بازی جذاب ارائه دهند و ضد فوتبال بازی نکنند.  
 
وی تصریح کرد: پرسپولیس شرایط خوبی نداشت اما با بردی که مقابل فولاد خوزستان به دست آورد از لحاظ روحی و روانی وضعیتش بهتر شد. سرخپوشان نوسان زیادی در لیگ برتر دارند و علی دایی باید نقاط ضعف تیمش را برای بازی دربی برطرف کند.  
 
ابوالقاسم پور عنوان کرد: به هر حال پرسپولیس نباید استقلال را دست کم بگیرد چرا که آبی پوشان مهره های خوبی دارند و خوب بازی می کنند.
 


*سعداوی: مسائل حاشیه ای نباید روی کیفیت بازی دربی تاثیر بگذارد

 
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی 77 گفت: اکثر بازیکنان سرخابی ها اعضای تیم ملی را تشکیل می دهند به خاطر همین همه انتظار ارائه یک  بازی با کیفیت از سوی هر دو تیم دارند.
 
سعدوای پیشکسوت پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: بازی های دربی در همه جای دنیا برگزار می شود و تیم های لیگ های اروپایی بازی جذاب و دلنشین به نمایش می گذارند.
 
سعداوی ادامه داد: به هر حال تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال باید مسائل حاشیه ای را کنار بگذارند و با ارائه بازی خوب و جذاب دل هوادارانشان را شاد کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بعد از گذشت سالیان سال از بازی های دربی این فرهنگ در میان هواداران جا افتاده باشد که فقط تیم مورد نظرشان را تشویق کنند و از هر گونه بی احترامی به حریف پرهیز کنند.
 


*درخشان: خط حمله پرسپولیس برگ برنده این تیم خواهد بود


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی 77 گفت: با توجه به برد هفته گذشته پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان این تیم از لحاظ روحی شرایط خوبی دارد و می تواند برنده دربی 77 باشد.
 
حمید درخشان در ادامه اظهار داشت: سال های گذشته به دلیل حساسیت بالایی بازی دربی شاهد یک بازی جذاب از سوی هر دو تیم نبودیم اما امیدوارم امسال این حساسیت کمتر شده باشد و هواداران بازی خوب و جذابی را ببینند.
 
وی درباره برگ برنده تیم های سرخابی در این بازی گفت: خط حمله پرسپولیس برگ برنده این تیم در بازی دربی خواهد بود. هافبک های استقلال هم برگ برنده تیم استقلال در این بازی هستند.
 
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: مربیان در سال های گذشته ریسک نمی کردند به خاطر همین اکثر دربی ها مساوی تمام می شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال هر مربی که ریسک پذیر باشد تیمش شانس بیشتری برای برنده شدن دارد اما اگر تیمی با تفکرات دفاعی تیمش را به زمین مسابقه بفرستد شرایط تیمش برای کسب نتیجه سخت می شود.
 


*فنایی: همدلی و اتحاد رمز موفقیت یک تیم در دربی است


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی 77 گفت: تیم پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی نسبت به استقلال وضعیت بهتری دارد.
 
داوود فنایی در ادامه بیان داشت: به طور حتم شرایط خاص بازی دربی روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی می گذارد به همین خاطر تا الان شاهد یک دربی جذاب از سوی هر دو تیم نبودیم.
 
وی درباره برگ برنده تیم فوتبال پرسپولیس در بازی دربی بیان داشت: فوتبال یک بازی گروهی و تیمی است اگر همه بازیکنان پرسپولیس همدل باشند به طور حتم می توانند برنده این بازی باشند.
 
وی در پایان درباره خاطره انگیزترین دربی گفت: به نظرم دربی که پرسپولیس 9 نفره شد خاطره انگیزترین دربی بوده است.
 


*پیوس: مربی تیم برنده یک سال با آرامش کار می کند


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی 77 گفت: پرسپولیس ها از بازیکنان جوان و با انگیزه برخوردار هستند و می توانند با اشاره یک بازی رو به جلو رقیبشان را ببرند.
 
فرشاد پیوس  اظهار داشت: به نظرم این بازی برای هر دو تیم حیاتی است و هر مربی که تیمش این بازی را ببرد یک سال با آرامش نزدیک تر خواهد شد.
 
وی درباره عوامل پیروزی یک تیم در دربی گفت: آرامش تمرکز بالا و استفاده از موقعیت ها فاکتورهایی است که یک تیم برای برنده شدن در این بازی نیاز دارد.
 
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر خلعتبری برای پرسپولیس بازی کند توانایی این را دارد که موثرترین بازیکن پرسپولیس باشد در آن سوی میدان هم فرهاد مجیدی از استقلال می تواند و در این بازی تاثیر گذار باشد./مح
برچسب ها: استقلال ، پریسپولیس ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار