با حضور مدير شبكه تهران،

فيلمبرداري"زمانی برای عاشقی" لطیفی آغاز شد

تصویر برداری اولین سکانس مجموعه "زمانی برای عاشقی" به کارگردانی محمدحسین لطیفی با بازی فرهاد قائمیان در نقش حاج مرتضی با حضور مدیر شبکه تهران از یک قصابی در غرب تهران کلید خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سعید مقیسه مدیر شبکه تهران 14 شهریورماه به همراه جمعی از مدیران این شبکه در مراسم شروع تصویربرداری سریال "زمانی برای عاشقی" در غرب تهران حاضر شد و در جمع عوامل مجموعه با آرزوی توفیق و موفقیت در تولید این اثر، تصریح کرد: این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی معصومه فردشاهین در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه تهران برای پخش در ایام ماه محرم تولید می‌شود.
 
وی ادامه داد: فیلمنامه "زمانی برای عاشقی" به نگارش علی‌اکبر محلوجیان با موضوع محرم و تکایا که هر ساله برای سالار شهیدان برپا می‌شود، در باکس نمایشی شبکه تهران برای ایام محرم در نظر گرفته شده است.
 
مدیر شبکه تهران در ادامه با اشاره به مناسبت این سریال با ایام محرم، اضافه کرد: کار و خدمت برای سالار شهیدان امام حسین (ع) برای ما شیعیان افتخار و سربلندی است. امیدواریم ما نیز بتوانیم با تهیه این اثر نمایشی در ماه محرم یک خدمت کوچک برای ارادت به سالار شهیدان داشته باشیم.
 
مقیسه با اشاره به محتوای داستان سریال "زمانی برای عاشقی" گفت: این سریال روایتگر حاج مرتضی (فرهاد قائمیان)، بازاری خوشنام و اهل خداست که یک اتفاق ناخواسته زندگی او را از این رو به آن رو می کند. در این میان او تصمیم می‌گیرد به حال و هوایی که سال‌ها از آن غفلت کرده، بازگردد. بعضی از موضوعات این داستان جای پرداخت بسیار زیادی برای مخاطبان دارد.
 
مدیر شبکه تهران با تاکید بر اینکه ارائه پیام به مخاطب در مجموعه های تلویزیونی باید ساده و روان باشد، گفت: رسانه تلویزیون به دلیل گستردگی و دسترسی آسان آن در بین مخاطبان باید با زبانی ساده و به دور از پیچیدگی پیام خود را انعکاس دهد.
 
بعد از صحبت‌های مدیر شبکه تهران، محمدحسین لطیفی کارگردان این سریال نیز گفت: قصه این مجموعه روایت زندگی حاج مرتضی یک پیرغلام و مرید امام حسین (ع) است که بر اساس اتفاقاتی دچار کینه می‌شود. قصه ما در این سریال چالش های سنگینی دارد که می خواهد پیام های خاصی را به مخاطب بدهد که مرید امام حسین (ع) غرور و کینه و چیزهایی از این دست ندارد.
 
تصویر برداری اولین سکانس این مجموعه با بازی فرهاد قائمیان در نقش حاج مرتضی از یک قصابی در غرب تهران ( سردار جنگل) شروع شد و قرار است هنرمندانی همچون علیرضا اوسیوند، نصرت میرعظیمی، کاظم هژیرآزاد، احمد علامه دهر، امین ایمانی، ابوالفضل همراه، امیر کاظمی، زهرا سعیدی، لیلا بلوکات، نفیسه روشن و سعیده عرب به ایفای نقش بپردازند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار