پيامك هاي مزاحم را مسدود كنيد + دانلود

اگر مي خواهيد از دست پيامك هاي تبليغاتي و يا پيامك هاي ناخواسته خلاص شويد اين نرم افزار را دانلود كنيد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شما با برنامه بسیار جالب و کاربردی SMS Blocker می توانید شماره هایی را که از آنها به شما اس ام اس های مزاحم یا تبلیغاتی ارسال می شود، در لیست سیاه قرار دهید و به راحتی از شر آنها خلاص شوید!
 

 
 شما می توانید هر وقت که مایل بودید هر شماره ای را از لیست سیاه خارج کنید. ضمناً اس ام اس های ارسال شده توسط شماره های بلوک شده در نرم افزار قابل مشاهده می باشند. SMS Blocker جزء یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه می باشد. این برنامه با بیش از نیم میلیون کاربر و ۱۹ هزار امتیاز ثابت کرده است که یک برنامه مفید و قابل اعتماد است.
 
 
از قابلیت های جالب این برنامه بلاک کردن اس ام اس ها بر حسب متن یا محتوا می باشد. بدین صورت که یک کلمه که دوست ندارید برای شما ارسال شود را در قسمت تنظیمات برنامه وارد می کنید و از این به بعد در هر پیامی که کلمه مد نظر شما باشد، به شما ارسال شود در لیست سیاه قرار خواهد گرفت. اضافه شدن فیلترهای جدید برای پیام های متنی مخرب، بهبود عملکرد برنامه، گزینه مستقیم کننده لیست برنامه های مجاز از تغییرات این نسخه می باشد.
حجم: 3.57 مگابایت
 ورژن: اندرويد 2.1 و بالاتر


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
سلام..من یه شماره رو بلاک کردم بعدش برنامه رو حذف کردم،حالا بازم اون شماره بلاکه و نمیتونم تماساشو دریافت کنم چون هنوزم تو لیستم به عنوان بلاکی اسمش میاد..دوباره برنامه رو نصب کردم ولی بازم همونطوره...باید چیکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
سلام.من میخام کلایه نفربهم پیام نده! بلوکش کردم ولی چه فایده که پیاماش میاد تو نرم افزار!
یه چیزی هست که کلا پیاماش به من ارسال نشه????
Iran (Islamic Republic of)
مينا
۱۲:۲۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
سلام خسته نباشيد. لطفاً نرم افزار مسدود كردن تماسها را هم بزاريد با تشكر. نخسه جاوا