بندرعباس /

عضویت مرکز رشد قشم در اتحادیه های جهانی

مدیر مرکز بین المللی رشد قشم گفت: این مرکز در اتحادیه های جهانی به عنوان عضو فعال پذیرفته شده است .

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس مطهره حسینی افزود: این مرکز در اتحادیه پارک ها و مراکز بین المللی رشد دنیا، اتاق های بازرگانی فرانسه، ایتالیا، آلمان و انجمن دوستی ایران و برزیل و انجمن مراکز رشد دنیا عضویت یافته است .

وی افزود:مرکز بین المللی رشد قشم در اتحادیه پارک ها و مراکز بین المللی رشد دنیا (IASP) مستقر در اسپانیا و انجمن مراکز رشد دنیا (NBIA) مستقر در آمریکا و نیز اتاق های بازرگانی نظیر فرانسه، ایتالیا، آلمان و انجمن دوستی ایران و برزیل عضویت دارد.

وی گفت: مرکز بین المللی رشد قشم از بین 100 مرکز رشد و 40 پارک فناوری فعال در کشور عنوان بین المللی را از ان خود کرده است.

مدیر مرکز بین المللی رشد قشم با اشاره به امکانات حمایتی این مرکز از صاحبان ایده های نو و دانش بنیان گفت: مرکز بین المللی رشد قشم با امکاناتی نظیر فضای استقرار شرکت ها با تجهیزات اداری، برگزاری دوره های آموزشی، حمایت های مشاوره ای، بازاریابی و تسهیلات مالی از صاحبان کسب و کار با مدارک دانشگاهی حمایت می کند.

وی گفت: درحال حاضرحدود 40 شرکت در واحدهای مستقل و مشترک و مجازی در مرکز بین المللی رشد قشم مستقر هستند و این مرکز پیوسته آمادگی جذب و پذیرش ایده های برتر را دارد.

مرکز بین المللی رشد قشم سال 1384 به درخواست سازمان منطقه آزاد قشم با دریافت مجوز از وزارت علوم و فناوری در این جزیره تاسیس گردید./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.