بررسي راه‌هاي همكاري متقابل دفاترخارج از كشور با شبكه هاي رسانه ملي

در سومين روز از همايش مديران و مسئولان خبردفاتربين المللي رسانه ملي، دكتر علي عسكري معاون توسعه و فن‌آوري و مديران شبكه‌هاي الكوثر، بازار و جام جم و بازار با شركت كنندگان گفت‌وگو كردند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران ؛ رسانه ملي؛ در اين نشست مديران شبكه ها با بيان انتظارات خود از دفاتر خارج از كشور اولويت‌هاي پخش برنامه‌هاي ارسالي از دفاتر خارج از كشور را تبيين كردند. مديران دفاتر نيز ديدگاه‌ها و پيشنهادهايشان در زمينه پخش برنامه هاي متنوع از كشورهايي كه در آن مستقر هستند با آن‌ها درميان گذاشتند.



خندق آبادي مدير شبكه الكوثر در اين نشست درباره عملكرد اين شبكه و لزوم پخش برنامه‌هايي براي مسلمانان جهان براي آشنايي با ديدگاه‌هاي علماي اسلام سخن گفت. رجبي معمارمدير شبكه بازار نيز از مديران دفاتر و مسئولان خبر آنها خواست از تمام نمايشگاه ها و فروشگاه هايي كه كالاي ايراني در خارج از كشور عرضه مي كنند و ظرفيت كالاي ايراني در خارج از مرزها گزارش و برنامه تهيه و به شبكه بازار ارسال كنند. دكترطلوعي مدير شبكه جام جم نيزبا بيان محدوديت هاي ايجاد شده در پخش شبكه جام جم از ماهواره، از مديران دفاتر خواست بستر راهيابي به شبكه هاي كابلي را در كشورها بررسي كند. /ص
 
 
برچسب ها: ستاره ، نایما ، ساحل تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار