اردبیل/

برگزاری مطلوب 5 دوره جشنواره رضوی در استان اردبیل

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: پنج دوره جشنواره مدیحه‌سرایی، چاووشی‌خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی در استان اردبیل مطلوب برگزار شد.

منصور شرفی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: این پنجمین دوره از هشت دوره جشنواره مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی رضوی بود که شهر فخرآباد و در راس آن شهرستان مشگین‌شهر میزبانی آن را برعهده گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از نکاتی که موجب بالا رفتن کیفیت این مراسم می‌شود حضور سلیم موذن‌زاده اردبیلی است، ادامه داد: وجود استادی همچون موذن‌زاده در این مراسم موجب شور و شوق بخشیدن به مراسم می‌شود که در این راستا کمیته فرهنگی شهرستان مشگین‌شهر با دعوت از این استاد بزرگ موجب به وجود آمدن این فضا شده است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل در ادامه اذعان داشت: از امروز به مدت دو روز و در محل هتل کوثر اردبیل رقابت آغاز خواهد شد و بعد از داوری مراسم نفرات برتر انتخاب و در مراسم اختتامیه که روز پنج‌شنبه در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل و با حضور نماینده بنیاد بین‌المللی فرهنگی - هنری امام رضا (ع) برگزار خواهد شد از نفرات برتر تجلیل خواهد شد/ب.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.