قبل از اعزام به جام جهانی؛

ناکامی جام جهانی قبل، جبران خواهد شد

ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان به مدت 10 روز در رقابت های جام جهانی تاهیتی حضور خواهند داشت تا ناکامی جام جهانی قبل را در این رقابت ها جبران کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان به مدت 10 روز در رقابت های جام جهانی تاهیتی حضور خواهند داشت.

در دوره قبلی این تیم مقام دوازدهم را به دست آورد اما این تیم امیدوار است این بار با درخشش بازیکن ها بتوانند ناکامی دوره قبل را جبران کند.

در راستای این رقابت ها نادری کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: به یاری خدا تیم از شرایط خوبی برخوردار است در چند بازی دوستانه و تمرینات اخیر بسیار موفق عمل کرده است خوشبختانه در 2 بازی اخیر با ایتالیا به نتیجه برد رسیدیم.

متأسفانه یا خوشبختانه با گروه مرگ رقابت خواهیم داشت و اولین بازی ما هم با برزیل خواهد بود که دارای شرایط خاصی است و تا به حال موفق به کسب پنج عنوان قهرمانی جهان شده است، با این حال با در نظر گرفتن شرایط تیم خودمان باید بگویم که بعید نیست در دیدار با برزیل برنده بازی ما باشیم و با توجه به شرایطی که تیم به دست آورده قول میدهیم بهترین بازی را ارائه دهیم.

همه می دانند فوتبال ساحلی شرایط بدی دارد و در شرایط خاصی به سر می برد. شنیده ایم که روز قبل خانم شهریاری با سر مربی ما جلساتی داشته اند که ما از آنها بی خبریم اما امیدوارم بیشتر از این تیم را حمایت کنند.

احمد زاده، مسیگر، بلوکباش، عبداللهی و محسنی از بازیکنان این تیم ضمن تأکید بر رقابت دشوار تیم با برزیل، اوکراین و سنگال به مظلوم بودن فوتبال ساحلی اشاره کردند و خواهان حمایت مالی و کمک هر چه بیشتر فدراسیون به تیم ملی شدند و همچنین به گروه مرگ اشاره کردند و تأکید کردند که برزیل، سنگال و اوکراین رقابت آسانی در برابر ایران نخواهند داشت.

آنها همچنین به آمادگی صد در صد تیمشان در اردوی آخر اشاره کردند و خاطر نشان کردند که باخت این تیم در دو دیدار قبل با سنگال به خاطر بی انگیزه و بی تجربه بودن بازیکنان بوده است.

بازیکن ها در نهایت امیدواری خود را برای حضور در رقابت های جام جهانی اعلام کردند.

عبداللهی به عنوان بازیکنی که برای پنجمین بار در رقابت ها ی جام جهانی حضور پیدا می کند افزود: سفر سختی را در پیش داریم. امیدوارم با ریکاوری در 3 روزی که آنجا هستیم صد درصد خود را برای حضور در رقابت ها آماده کنیم./آق

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار