اهواز/

تصویب تدابیر جدید برای سازندگان نفت و پتروشیمی خوزستان

رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان از تصويب تدابیر جدید برای سازندگان استان که در نشست استانداری خوزستان حضور داشتند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان،علی کرانی اظهارکرد: نشستی چند هفته پیش در استانداری برگزار شد که در آن جلسه مصوباتی در جهت حمایت از سازندگان نفت و گاز خوزستان به تصویب رسید.

وی افزود: قرار شد هر ماه نشست‌هایی با حضور مسوولان سازمان صنعت و تجارت، شهرک‌های صنعتی، انجمن سازندگان، مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت حفاری و پتروشیمی برگزار شود و در این نشست‌ها مسایل و مشکلات سازندگان مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

کرانی تصریح‌کرد: همچنین مقرر شد بابت آسیب‌ها و خسارات سازندگان بر اثر نوسانات و بالارفتن نرخ ارز در سال‌گذشته تمهیداتی اندیشیده و برای جبران خسارت‌ها اقدامی انجام شود.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان عنوان‌کرد: از سوي ديگر مصوب شد مشکلات سازندگان خوزستانی در خصوص سفارشات محصول مطرح و براي آن‌ها چاره‌اندیشی شود.

وی گفت: همچنین مقرر شد شرکت‌های حفاری و مناطق نفت‌خیز جنوب در جلسات مربوطه نیاز خود را به کالاها و قطعات اعلام و آنچه در توان سازندگان استان است را به آن‌ها واگذار کنند.

كرانی خاطرنشان‌كرد: انتظار داریم تامین قطعات در شرکت مناطق نفت‌‌خیز جنوب از طریق سازندگان خوزستانی دنبال شود تا از این طریق واحدهای بومی فعال‌تر از گذشته فعالیت کنند./س


برچسب ها: تصویب ، سازندگان ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.