عمو غلام "پس از باران" به شبكه سحر می آید

امير آتشانی بازيگر نقش "عمو غلام" در سريال تلويزيونی "پس از باران" در برنامه اين هفته "ما و شما" سيمای كردی حضور می يابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، امیر آتشانی در این مجموعه نقش "عمو غلام" را ایفا کرده که شخصیتی منفی دارد و همواره تلاش می کند بین افراد تفرقه ایجاد کند. 

وی در برنامه این هفته "ما و شما" به تهیه کنندگی شراره خرازیان درباره این نقش که باعث ماندگار شدن وی در اذهان مخاطبان شد، با بینندگان کردزبان سخن خواهد گفت. 

آتشانی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس بوده و عمده فعالیت هنری او در صحنه تئاتر است. از جمله آثاری که به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری در آنها پرداخته است "مضحکه در معرکه‌"، "مضحکه پهلوان‌ و خواب نامه‌"‌‌‌‌‌‌‌، "عشق خدا" و "شناسایی‌" را می توان نام برد. وی همچنین کارگردانی نمایش ‌‌‌‌‌‌"یک نوکر و دو ارباب" را بر عهده داشته است‌‌‌‌‌. 

آزاد ابراهیمی اجرا و یحیی امینی تهیه گزارش این برنامه را بر عهده دارند. محمد محمدی و مصطفی قوامی نیز دستیاران تهیه آن هستند. 

نمایش بخش هایی از نقش آفرینی بازیگر مهمان در سریال مربوطه و گزارش ارسالی از سنندج از دیگر آیتم های "ما و شما" است که امشب یکشنبه 24 شهریور ماه ساعت 22:00 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه از سیمای کردی پخش می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار