صبحگاه رادیو تهران با ورزش برای همه

با برنامه "ورزش برای همه" از شبکه رادیویی تهران، صبحی شاد و بانشاط داشته باشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه"ورزش برای همه"  کاری  از گروه ورزش و سلامت رادیو تهران  است که هر روز بجز جمعه ها، از ساعت  ۶:۳۵ تا ۷  با محوریت صبحانه کامل و تغذیه  مناسب همراه با نرمش و ورزش در  بوستان ها و اماکنی  همچون خانه و اداره و با موضوع  ورزش شهری و شهروندی از شبکه  رادیویی تهران موج  اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می  شود. 

یک  صبح یک ترانه با موسیقی و آهنگ های  شاد صبحگاهی  از بخش های شنیدنی و با نشاط این  برنامه است. در بخش دیگر مد قریب  پناه، در قالب  طنز، رفتارهای شهروندی همراه با  رعایت نکات بهداشتی فردی و  اجتماعی را تحلیل و  بررسی می د در بخش تغذیه، دکتر  شیرین عادل متخصص تغذیه، شنونده  ها را به خوردن  یک صبحانه کامل و سالم ترغیب می  کند. 

در  قسمتی از برنامه آقای خرسنددل  نکته های ورزشی و راههای انجام دادن حرکات ورزشی را  آموزش می دهد و در بخش دانستنی ها  نیز هر روز  نکته های علمی و پزشکی مطرح می شود.  مهدی رادفر و ساناز باقری  تهیه کننده و سردبیر،  محمدرضا قلم بر گوینده و مهدی  اسماعیلی گزارشگر، دیگر عواملی  هستند که با این  برنامه همکاری می کنند./ي2
برچسب ها: رادیو ، تهران ، ورزش ، برای همه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار