اميري به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

نشست کميسيون انرژي با وزراي نفت و نيرو/ تحقيق و تفحص از وزارت نفت منتفي است

سخنگوي كميسيون انرژي مجلس با بيان اينکه مسئله تحقيق و تفحص از وزارت نفت درحال حاضر منتفي است، گفت: با وزراي نفت و نيرو براي هم‌انديشي و بررسي مسائل متعدد از جمله فروش نفت و بنزين و همچنين براي هم انديشي در مورد مسائل مختلف جلساتي را برگزار خواهيم کرد.

حسين اميري خامكاني نماينده زرند و كوهبنان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در مورد حضور وزير نفت در كميسيون انرژي مجلس براي بررسي مسائل مربوط به حوزه نفت گفت: مباحثي كه در مورد خريد و فروش نفت مطرح است از جمله اينكه در قالب فروش نفت در بخش خصوصي شخصي نفت را فروخته اما هنوز مبلغ حاصل از اين كار را پرداخت نكرده و تعدادي از همكاران در كميسيون با توجه به اين مسئله تقاضاي تحقيق و تفحص دارند.
 
وي ادامه داد: مسئولين دولت قبل با طراحان تحقيق و تفحص رايزني‌هايي انجام دادند تا ثابت كنند كه مشكلي در اين زمينه رخ نداده و سوءتفاهم بوده است.
 
اميري تصريح كرد: طراحان اين تحقيق و تفحص هنوز تصميم نگرفته‌اند كه آيا واقعا قصد دارند تحقيق و تفحص صورت پذيرد يا خير و بر همين اساس اين مسئله هنوز در دستور كار مجلس قرار ندارد.
 
سخنگوي كميسيون انرژي مجلس با اشاره به حضور وزير نفت در کميسيون انرژي اظهار داشت: حضور بيژن زنگنه دركميسيون انرژي مجلس براين اساس است كه در شروع كار دولت بايد جلساتي بين وزير و همكارانش با كميسيون‌هاي مجلس در راستاي هم‌انديشي برگزار شود، اين جلسات هنوز برگزار نشده و نشست‌هايي كه وزرا با كميسيون‌هاي مجلس داشته‌اند در حد توديع و معارفه بوده است.
 
وي ادامه داد: در همين راستا قرار براين شده كه جلسه‌اي برگزار كرده و نشستي با  وزير نفت براي هم‌انديشي و بررسي مسائل متعدد از جمله فروش نفت و بنزين و همچنين با چيت‌چيان وزير نيرو داشته باشيم كه معمولا اين جلسات در آغاز به كار دولت‌هاي جديد با مجلس و كميسيون‌هاي مربوطه برگزار مي‌شود.
 
اميري در پايان خاطر نشان كرد: مسئله تحقيق و تفحص در حوزه نفت درحال حاضر منتفي است مگر اينكه طراحان اين طرح اين مسئله را در مجلس مطرح كنند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار