«اجل معلق» در جشنواره كودك

انيميشن «اجل معلق» به كارگرداني «شيوا ممتهن» به جشنواره كودك اصفهان راه يافت.

«شيوا ممتهن» كارگردان، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران درخصوص انيميشن «اجل معلق» گفت: انيميشن «اجل معلق» با تكنيك تودي و با استفاده از نرم‌افزارهاي جديد طراحي شده است كه تكنيك‌هاي آن كاملا به روز است.

وي افزود: ما در اين انيميشن سعي كرديم تا از نظر داستاني قهرمان ايراني داشته باشيم تا كودك به تنهايي از عده مشكلات خود بربيايد.

ممتهن ادامه داد: انيميشن‌هاي ايراني به‌طور معمول داراي ريتم كندي هستند ولي ما در اين انيميشن يك ريتمي ايجاد كرديم كه به دليل وجود هيجان كودك علاقه به ديدم انيميشن تا پايان دارد.

وي اظهار داشت: كاراكتر استفاده شده در اين انيميشن براي كودك قابل قبول و همچنين طبق استانداردهاي ايراني است كه با اتكاء به خود و توانمندي‌هايش مقام مي‌آورد.

وي بيان كرد: انيميشن «اجل معلق» در جشنواره ايران 1404 موفق به كسب مقام شد و همچنين به جشنواره‌هاي خارجي و جشنواره كودك امسال نيز فرستاده شده است.

«ممتهن» درخصوص توليد اين انيميشن عنوان كرد: توليد اين انيميشن حدود 3 ماه به طول انجاميد و مدت آن 10 دقيقه است كه براي گروه سني 7 تا 12 سال تهيه شده است.

گفتني است، شيوا ممتهن: كارگردان/ غلامحسن احمدي: نويسنده/ آرش ممتهن: موسيقي/ حوزه هنري: تهيه كننده/ زيبا مرشدلو: انيميت / سيما ممتهن: اجراي كار از عوامل اين انيميشن هستند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار