وزیر بهداشت در جشن یکپارچه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران:

احترام به حقوق پزشکان مهمترین وظیفه وزارت بهداشت است

احترام به فارغ التحصیل رشته پزشکی و ایجاد همگرایی در جامعه پزشکی در اولویت وظایف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ قاضی زاده هاشمی در دومین جشن  یکپارچه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن تبریک به فارغ التحصیلان رشته های پزشکی در حاضر در این مراسم موفقیت آنها را حاصل دسترنج استادان دانشگاه دانست و افزود: استادان مایع افتخار ما هستند و حاصل دست رنج آنها باعث عزت و سربلندی کشور می شود.

 وی با اشاره به اینکه افتخار می کنم در ایران متولد شدم و به آن مردم خدمت می کنم تصریح کرد: فارغ التحصیلات رشته پزشکی باید بدانند که در کشوری با سابقه درخشان علمی  و تاریخ غنی در منطقه ای که همه به آن محتاج هستند خدمت می کنند و خداوند شرایطی را برای آنها ایجاد کرده  که برای رفع آلام مردم تلاش کنم بنابراین باید قدر شناس مردم فداکار ایران باشند.

قاضی زاده هاشمی بر داشتن صداقت و نوع دوستی و صبر برای فارغ التحصیلان رشته پزشکی به منظور خدمت به جامعه تاکید کرد و اذعان داشت: احترام به فارغ التحصیل پزشکی و سازمان های مردم نهاد که برای خدمت جامعه در جهت رفع آلام آنها تلاش می کنند و ایجاد همگرایی در جامعه پزشکی در اولویت وظایف وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی قرار دارند.

همچنین ، کارگزاران نظام سلامت به منظور مطالبه حق سلامت جامعه از تمام ارکان ها تلاش می کنند  ضمن اینکه نظام در صورتی موفق خواهد بود امر سلامت جامعه را در اولویت جامعه قرار داده  و پوشش حمایتی همگانی را برای خدمت به مردم به ویژه قشر مستضعف جامعه ایجاد کند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار